فراهم کردن زمینه همکاری سرمایه گذاران خارجی و داخلی در پارک علم و فناوری پردیس

رئیس پارک علم و فناوری پردیس از همکاری سرمایه گذاران خارجی و سرمایه گذاران داخلی در حوزه ارائه محصولات دانش بنیان در این پارک خبر داد.

مهدی صفاری نیا رئیس پارک علم و فناوری پردیس در گفتگو با خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: در پارک فناوری پردیس هم اکنون بیش از 280 شرکت فناور و دانش بنیان مشغول فعالیت هستند که به نوبه‌ خود محصولات تولیدی و ارائه خدمات این شرکت‌ها از ارزش افزوده بالایی برخوردار است. 
 
وی ادامه داد: پس از توافقات برجام، حوزه فناوری‌های دانش بنیان نیز همانند بسیاری ازحوزه‌های اقتصادی، سیاسی، کشاورزی مورد توجه بسیاری از کشورها قرارگرفته است. 
 
صفاری نیا بیان کرد: بیشتر تلاش پارک فناوری پردیس برقراری ارتباط بین مجموعه‌های سرمایه گذار خارجی با مجموعه‌های سرمایه گذار داخلی و نیز افراد دارای دانش فنی است، به نحوی که بتوان تحقیق مشترک، بازار یابی مشترک و تولید مشترک را انجام داد. 
 
رئیس پارک علم و فناوری پردیس تصریح کرد: در پی اجرایی شدن برجام، بازدیدهای بسیاری توسط هیات‌های اقتصادی،  علمی و سیاسی کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی از پارک فناوری پردیس انجام شده و از نزدیک فرصت‌های کشور در حوزه‌های دانش بنیان و فناوری‌های "های تک" معرفی شده است. 
 
صفاری نیا خاطر نشان  کرد: در این مدت هیات‌های مختلف از کشورهای مختلف هم چون اتریش یونان،عراق و چین از فرصت‌های موجود در پارک فناوری پردیس بازدید کرده و در حال حاضر مجموعه‌های مختلف این کشورها در حال ارزیابی امکانات کشورمان به لحاظ اقتصادی سرمایه گذاری هستند. 
 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار