«ابد و یک روز» و «ایستاده در غبار» فیلم‌های باکیفیت سینمای ایران

«پایان خدمت» مسیری به جوانان نشان می‌دهد که نیاز به تجربه آن را ندارند.

حمید زرگرنژاد کارگردان فیلم «پایان خدمت» در خصوص این فیلم به خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم در سال 92 در جشنواره سی و دوم فجر بود و هم اکنون نیز در حال اکران در سینماهای کشور است. امیدوارم با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شود این فیلم مسیری را به جوانان نشان می‌دهد که لازم نیست آن را تجربه کنند.

زرگرنژاد همچنین در مورد فعالیت‌های سینمای ایران در سال 94 و فراز و نشیب آن ابراز داشت: در سینمای ایران به طور حتم اوج درخشش کارها در هر سال در جشنواره فیلم فجر اتفاق می‌افتد و امسال نیز شاهد آن بودیم که جوانان با استعداد وارد این جریان شده‌اند که نقطه‌ای پرامید در سینمای ایران است. فیلم «ابد و یک روز» سعید روستایی و «ایستاده در غبار» محمد حسین مهدویان بسیار عالی و کم نقص بودند و من این دو فیلم را دوست داشتم. امیدوارم که این روند ادامه یابد. اینکه به فیلم اولی‌ها اعتماد شود موضوعی بود که امسال خودنمایی کرد.

زرگرنژاد ادامه داد: به طور مثال در خصوص «ایستاده در غبار» بعد از یک فاصله طولانی در فیلم های حوزه دفاع مقدس  این اثر یک نوآوری ویژه بود و به محمدحسین مهدویان تبریک می‌گویم.

زرگرنژاد در انتها در خصوص بیمه هنرمندان خاطرنشان کرد: امسال این موضوع بدتر از سال‌های قبل شده است. اگر هنرمندان حمایت بیشتری شوند، قطعا اثرات آن را در کارهای هنری می‌بینیم.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار