شهنازی: دعوت بازیکنان سایپا به تیم ملی مایه افتخار من است

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: از دعوت شدن پنج بازیکن تیمم به تیم ملی «ب» بسیار خوشالم و امیدوارم به زودی شاهد موفقیت‌های بیشتری از سوی بازیکنان و شاگردانم باشم.

ناصر شهنازی پس از دعوت شدن پنج بازیکن تیم سایپا به اردوی تیم ملی «ب» در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: خوشحالم که بازیکنان من با نمایش خوبی که در تیم سایپا داشتند به آنچه شایسته آنها بودند رسیدند.
وی ادامه داد: برای یک مربی هیچ چیز خوشحال کننده تر از این نیست که بازیکنانی که در طول فصل در کنارش کار کرده‌اند در پایان فصل راهی تیم ملی شوند. امیدوارم این بازیکنان در تیم «ب» درخشش خوبی داشته باشند و بتوانند در آینده به تیم ملی «الف» هم کمک کنند.
شهنازی با بیان این مطلب که هدف ما از همان ابتدای مسابقات معرفی بازیکنان سطح بالا و فنی به تیم ملی و کمک به رشد والیبال ایران بود، خاطرنشان کرد: تیم سایپا یکی از تیم‌های ریشه دار است و سال‌ها بود که بازیکنان زیادی از این تیم به تیم ملی دعوت نمی‌شدند. خوشحالم که این فصل با نمایش خوب تیم بازیکنان فرصت حضور در اردوهای تیم ملی را پیدا کردند.
سرمربی تیم والیبال سایپا درباره این موضوع که وی یکی از گزینه‌های کمک به تیم ملی ایران است، گفت: هنوز صحبتی با من نشده است. با این حال من همیشه گفته ام که وظیفه خودم می‌دانم برای اعتلای وضعیت والیبال کشور و کمک به تیم ملی آماده‌ هستم و از هیچ کمکی فروگذار نخواهم کرد.
وی افزود: من تجربه حضور در کنار مربیان بزرگی مانند ولاسکو را دارم و اگر بتوانم به تیم ملی کشورم در این مقطع زمانی کمکی کرده باشم مایه افتخارم خواهد بود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار