آهنگرى: بايد با ورميليو برخورد جدى شود

مربى تيم واليبال متين صالحين ورامين گفت: سازمان ليگ، كميته انضباطى و فدراسيون واليبال ايران بايد با بازيكنانى نظير پاسور پيكان كه هر رفتارى مى كنند، برخورد جدى ترى كند.

داوود آهنگرى در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با انتقاد از برخى اتفاقات در ليگ برتر واليبال گفت: متاسفانه برخى از بازيكنان خارجى شاغل در ليگ ايران برخورد بدي با بازيكنان ديگر تيم ها دارند و محروميت ها و جريمه هاى سبك در قبال رفتار آن ها منجر مى شود كه باز هم اين رفتارها تكرار شود.

وى به ديدار تيم متين صالحين ورامين با پيكان در چارچوب مرحله پلى آف ليگ برتر واليبال اشاره كرد و گفت: والريو ورميليو ، پاسور ايتاليايى تيم پيكان از همان ابتداى بازى در تلاش مى كرد بازى را به جنجال بكشد. 

آهنگرى ادامه داد: خيلي بد و ناراحت كننده است كه يك بازيكن خارجى كه درآمدش را از ايران كسب مى كند به راحتى به بازيكنان و مردم ايران توهين كند. اين موضوع واقعا بايد با برخورد جدى ازسوى مسئولان فدراسيون و سازمان ليگ همراه شود. 

مربى تيم متين درباره حذف تيمش مقابل پيكان و عدم راهيابى به جمع چهار تيم نهايى گفت: بايد واقع بين باشيم. بضاعت تيمى مثل پيكان با متين قابل قياس نيست هرچند از لحاظ فنى در بسيارى از مسابقات تيم هاى بزرگ را آزار داديم اما بايد قبول كنيم پيكانى ها از همه لحاظ چه وضعيت مالى و چه از لحاظ مهره هايى كه در اختيار داشتند از تيم ما بهتر بودند.

وي خاطر نشان كرد: با اين حال و با وجود همه مشكلاتى كه در تيم ما وجود داشت به اعتقاد من نتيجه خوبى كسب كرديم و بازيكنان تا آخرين ديدار مردانه جنگيدند و شايد اگر شرايط بهترى حاكم بود مى توانستيم نتيجه بهترى هم از تيم متين ببينيم.

مربى متين صالحين ورامين در پايان گفت: اميدوارم در پايان اين مسابقات تيمي قهرمان شود كه جوانمردانه مسابقه داده باشد و شايسته بالاى سر بردن جام باشد.

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار