مرحله پلى آف ليگ برتر واليبال

پيكان نخستين برنده نيمه نهايى/ تلاش اروميه ثمر نداد

ديدار حساس دو تيم پيكان تهران و شهردارى اروميه در چارچوب نيمه نهايى ليگ برتر واليبال با برترى پيكانى ها به پايان رسيد.

 به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رقابت هاى واليبال قهرمانى باشگاه هاى كشور، گراميداشت ٢٠٠ شهيد واليباليست، عصر امروز از ساعت ١٥ و ٣٠ در خانه واليبال تهران، نخستين روز از مرحله دوم پلى آف خود را آغاز كرد. چهار تيم راه يافته به نيمه نهايى اين مسابقات بابد به مصاف حريفان خود مى رفتند كه در روز نخست اين مرحله ابتدا دو تيم پيكان تهران و شهردارى اروميه كه به ترتيب با پشت سر گذاشتن متين صالحين ورامين و آرمان ورزش اردكان به جمع چهار تيم نهايى رسيده بودند در خانه واليبال تهران به مصاف هم رفتند.
در پايان اين مسابقه پيكانى ها موفق به كسب پيروزى سه بر يك شدند تا نخستين پيروز مرحله نيمه نهايي لقب بگيرند.
اين ديدار كه دو حضور تماشاگران پر شور دو تيم برگزار شد در ست اول با حساب ٢٥ بر ١٧ و با برترى اروميه اى ها همراه بود. اما ست دوم اين مسابقه را شاگردان پيمان اكبرى ٢٥ بر ٢٣ بردند. ست سوم اين ديدار در ابتدا پاياپاى پيش رفت. در اواسط ست برتري با تيم شهردارى اروميه بود اما در پايان ست برخي اشتباهات از سوى ياران جهانگير سيدعباسى منجر شد تا پيكانى ها اين ست را هم با نتيجه مشابه ست دوم، يعنى ٢٥ بر ٢٣ به سود خود تمام كنند.
ست چهارم با نمايش طوفانى پيكان آغاز شد و در پايان هم تيم پيكان موفق شد با حساب ٢٥ بر ٢٢ شهردارى اروميه را شكست داده و در مجموع با نتيجه سه بر يك به پيروزى برسد.
در ديگر ديدار مرحله نيمه نهايى تيم هاى بانك سرمايه و ثامن الحجج خراسان از ساعت ١٧ و ٣٠ در خانه واليبال با هم ديدار خواهند كرد.


انتهاى پيام/
برچسب ها: لیگ ، مرحله ، پلی آف ، برتر ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار