شهرداری ساخت خط مترو تقاطع فاطمی -ولیعصر(عج) تا تجریش را آغاز کند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه خیابان ولیعصر (عج) بار ترافیکی زیادی دارد، گفت: شهرداری ساخت خط مترو تقاطع فاطمی- ولیعصر(عج) تا تجریش را آغاز کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که امروز (سه شنبه) در صحن شورا برگزار شد با اشاره به تبصره ای برای احداث یک خط مترو در خیابان ولیعصر(عج) که بار ترافیکی زیادی برای شهر دارد، اظهار داشت: شهرداری ساخت خط مترو تقاطع فاطمی- ولیعصر(عج) تا تجریش و ایستگاه جماران که در خط 3 ادامه دارد را آغاز کند.

وی با تاکید بر اینکه در گذشته نقشه تهیه و به شهرداری ابلاغ شده است، گفت: با افتتاح این خط بار ترافیکی سنگینی در شمال غرب تهران حل خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه خیابان ولیعصر(عج) ثبت تاریخی دارد، تصریح کرد: از شهرداری درخواست داریم تا از زیرساخت برای این خط استفاده شود.

چمران ادامه داد: به شرطی شهرداری می تواند ساخت این خط را شروع کند که نقشه ها را به شورا آورده و آن را به تصویب برساند.

وی با بیان این‌که در متن قانون نوشته شده که مراجع ذیربط شورای ترافیک هماهنگی کل کشور باید این امر را تصویب کند، گفت: در وزارت کشور این خط بررسی خواهد شد اما بنده امیدوارم به دلیل ترافیک زیاد خیابان ولیعصر(عج) این خط تصویب شود.

چمران با اشاره به صحبت های شهردار تهران در خصوص اینکه مطالعات این خط از 6 سال گذشته آغاز شده است، افزود: بعد از بررسی، این خط به اجرا گذاشته خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتخابات 7 اسفند تاکید کرد: مردم در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی دهم به صورت هرچه باشکوه تر شرکت کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار