تاخیر چهار ساله احداث شبکه فاضلاب منطقه 22

عضو کمیسیون عمران و حمل نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: احداث شبکه آب و فاضلاب منطقه 22 بعد از چهار سال هنوز به بهره برداری نرسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل نقل شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود اظهار داشت: بر اساس موافقت سال 91 بین شرکت آب و فاضلاب، وزارت نیرو و آب منطقه‌ای شهرداری منطقه 22 مصوبه احداث شبکه آب و فاضلاب در منطقه 22 تصویب شد، اما بعد از 4 سال این پروژه به بهره برداری نرسیده است.

وی افزود: به شهرداری تهران در رابطه با اتمام این پروژه تذکر می‌دهم زیرا تاکنون در پرونده آن 4 سال تاخیر درج شده است و سازمان مشارکت‌های شهرداری منطقه 22 و معاونت مالی و اداری شهرداری باید به مشکلات مردم این منطقه که فاقد شبکه بهداشتی آب هستند ،رسیدگی کنند.

عضو کمیسیون عمران و حمل نقل شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: سرانجام باید کسی پاسخ‌گوی این مشکل باشد و مدیریت شهری باید به این زیر ساخت‌های شهری رسیدگی کنند و ردیف بودجه‌ای برای آن اختصاص دهد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جواب شاکری گفت: روز دوشنبه به منظور رسیدگی تکمیل پروژه شبکه فاضلاب منطقه 22 جلسه‌ای با سازمان آب و فاضلاب و شهرداری منطقه برگزار خواهیم کرد، زیرا درآمد لازم برای این پروژه اختصاص داده شده است و اگر این پروژه به بهره برداری نرسد همه فضای سبز منطقه 22 به علت نبود آب از بین می‌رود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار