کرمان؛

عصرانه ای با فیزیک را در کرمان صرف کنید

مدیر فرهنگ‌سرای کوثر شهرداری کرمان گفت: کارگاه عصرانه‌ای با فیزیک، این هفته با عنوان «دریچه‌ای که فیزیک بر آگاهی انسان گشود»، برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، حجت‌الاسلام رضا حسنی‌سعدی در حاشیه‌ی برگزاری این کارگاه که چهارشنبه هر هفته، ساعت 17:30 دقیقه برگزار می‌شود، بیان کرد: آقای دکتر علی رجائی، دکترای فیزیک بنیادی و استاد دانشگاه، میهمان برنامه‌ی پنجم اسفند عصرانه‌ای با فیزیک است.

وی اضافه کرد: در کارگاه عصرانه‌ای با فیزیک کاوشکده‌ی علوم، که با حضور کارشناسان خبره حوزه‌های مختلف علمی برگزار می‌شود، شهروندان کرمانی گرد هم آمده و علاوه بر آشنائی با ابعاد مختلف موضوع کارگاه، در گفت‌وگوئی دو طرفه، پاسخ سؤالات خود را پیرامون مطلب مورد بحث می‌یابند.

حجت الاسلام حسنی‌سعدی، آگاهی نسبی از علوم مختلف را از مهارت‌های زندگی امروز بر شمرده، گفت: امروزه با توجه به اینکه فن‌آوری‌های نوین، جزء جدائی‌ناپذیر زندگی شهری شده‌اند، آشنائی با مکانیزم این فن‌آوری‌ها و همچنین علوم محض و تأثیر آن بر زندگی مردم در قالبی کاربردی، برای بسیاری از شهروندان می‌تواند جذاب باشد.

مدیر فرهنگ‌سرای کوثر شهرداری در پایان ضمن دعوت از همه‌ی شهروندان کرمانی جهت شرکت در این کارگاه گفت: همچنین، علاقه‌مندان به حوزه‌های مختلف علوم، می‌توانند از دیگر برنامه‌ها و کارگاه‌های کاوشکده‌ی علوم شهرداری، همچون کارگاه Free Discussion، آموزش نجوم، رباتیک و ... بهره‌مند شوند.

 کاوشکده علوم شهرداری، در ضلع جنوبی یخدان مؤیدی، واقع در پارک ریاضیات قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عصرانه ، فیزیک ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار