کلینیک تخصصی دندانپزشکی ایمپلنت در ساختمان پزشکان حکیم کرمان با حضور استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، استاندار کرمان دیشب در آئین افتتاحیه کلنیک دندان پزشکی ایمپلنت با اشاره به اینکه این کلنیک در نوع خود قابل ستایش است،گفت : این کلنیک یکی از مراکز دندان پزشکی پیشرفته استان کرمان است و امید است این مرکز با جذب بیمار همچون روز اول با تجهیزات مدرن و با ارائه بهترین خدمات کار را دنبال کند.

علیرضا رزم حسینیافزود: این کلنیک می تواند به یک برند تبدیل شده و در سراسر ایران شعبه هایی را راه اندازی کند.

سرمایه گذار و مدیر کلنیک دندان پزشکی ایمپلنت، هدف از راه اندازی این کلنیک را ارائه سرویس های جدید به بیماران با جدیدترین تکنولوژی ها در زمینه جراحی، ایمپلنت و تخصص های مختلف همچون سیستم های لیزری عنوان کرد و گفت: این کلنیک با 18 پرسنل، 12 دندان پزشک راه اندازی شده که از مجموع این 12 نفر 9 نفر متخصص می باشند.

امین معتمدی کار با تجهیزات مدرن دندان پزشکی را مستلزم به گذراندن دوره های تخصصی در کشور آلمان دانست و افزود: در این کلنیک روش هالی متداول از اسکنرهای سه بعدی و دیجیتال جایگزین جراحی های محدود در زمینه درمان های پروتزهای دندانی، ساخت روکش های داخل دهان شده است.

وی با اشاره به اینکه در این کلنیک درمان های ریشه، پروتز های دندانی، لیزر و رادیولوژی نیز صورت می پذیرد، خاطر نشان کرد: برای راه اندازی این کلنیک مبلغی بالغ بر 5 میلیارد تومان طی 15 ماه گذشته هزینه شده که بخشی از آن آورده شخصی و مابقی تسهیلات بانکی بوده است.

مدیر کلنیک دندان پزشکی ایمپلنت گفت: پذیرش بیمار از 14 آذر 94 در این کلنیک صورت پذیرفته و تعرفه ها نیز براساس تعرفه های عرفی سایر مطب های دندان پزشکی انجام می شود.

معتمدی با اشاره به اینکه این کلنیک در زمینی به مساحت 435 متر مربع احداث شده و علاوه بر بخش رادیولوژی دارای 7 بخش مستقل است، افزود: کلیه درمان ها و تشخیص مبتنی بر کار کامپیوتری است و در گذشته که درمان های لثه از طریق جراحی انجام می شد امروز از طریق لیزر امکان پذیر است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کلینیک ، دندانپزشک ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
سلام من دو دندان در تصادف از دست دادم یک ۸ سال میشه الان میام دو دندان ایمپلنت بکارم سن من ۲۴ هست هزینه کامل دوتا چند میشه
Iran (Islamic Republic of)
معصومه پیرمرادی
۱۶:۳۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خانم هستم ۴۳سال سن دارم حدود۹سال هست که دندان کشیدم دندان مصنوعی دارم میخاهم حدود ۸عدد بالاوپایین ایمپلنت کنم درضمن لثه فک پایین خیلی نازک هستش درسیرجان نزدیه دکتر رفتم که گفت لثه پایین ندارم گفت بایدعکس ازفک پایین بگیرم که متاسفانه هنوزعکس نگرفتم لطف کنید نوبتی برام بدیدتابیام ممنون
Iran (Islamic Republic of)
طیبه زیدابادی
۲۰:۱۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
ایمپلنت فک پایین چید میشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۵۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
قیمت ایمپلنت فک پایین هر دندان چند تومان میباشد