تبعات قهرمانی و درخشش فوتسال ایران؛

احتمال دیدار دوستانه ایران_ ایتالیا

قهرمانی و درخشش تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا باعث شده پپیشنهادهای جالبی به ایران برسد و جواب هلی جالبتری داده شود.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان رقابت های جام ملت های آسیا و قهرمانی مقترانه تیم ملی فوتسال کشورمان در این رقابت ها عوتنامه‌ای برای بازی تیم‌های پایه فوتسال ایران با تیم‌های پایه ایتالیا به ایران ارسال شده است، که افتخاری با توجه به پیشینه لغو دیدارهای تدارکاتی ایران از سوی اروپایی ها جواز جالبی به این درخواست داده است.

چند روز پیش که این دعوتنامه‌ای به ایران ارسال شد که شامل جزییات دقیقی هم نبود افتخاری به جای پاسخ دهی پیشنهاد داد تا تیم ملی بزرگسالان کشورمان به مصاف ایتالیا که در جام ملت های اروپا عملکرد خوبی نداشت، برود و حالا در انتظار پاسخ این پیشنهاد است.

اسیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در اظهارات امروزش اعلام.کرد امکان رقابت دو تیم در اردیبهشت ماه وجود دارد اما از آنجا که افتخاری از من خواسته منتظر جواب قطعی باشم پس از روشن شدن ماجرا این برنامه را اعلام و در تقویم ورزشی سال جدید ثبت خواهیم کرد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار