هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتسال

ارژن خود را در مرحله نهایی دید /شهرداری با شکست زاگرس مدعی ماند

در پایان هفته دورازدهم زاگرس، دانشگاه و شهرداری مدعی صعود و کشاورز، شاهد و رسالت برای بقا می جنگند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد. 

گروه ب:

اوج هیجان در بالا و پایین جدول/  شهرداری با شکست زاگرس مدعی ماند

پاژ مشهد ۴ – ۱ شاهد شیراز

جدال دوتیم از مشهد و شیراز در مشهد و به میزبانی پاژ از شاهد از ساعت ۱۵ آغاز شد که در ابتدای دیدار تیم مشهدی با استفاده از امتیاز میزبانی برتری را بدست آورد تا یک بر صفر پیش بیفتد اما شیرازی ها که نمی خواستند بازنده بازی باشند پس از چند موقعیت توانستند قفل دروازه پاژ را باز کنند تا این نیمه با تساوی یک یک به اتمام برسد. اما نیمه دوم بازی با حملاتی از سوی دو تیم آغاز شد که تنها پاژ توانست به گل دست یابد تا بار دیگر مشهد پیش بیفتد.

اما در ادامه و زمانی که شاهد برای رسیدن به گل تلاش می کرد، پاژی ها را به گل سوم رسیدند تا امید تیم دیار گل و بلبل کم و کمتر شود و در ادامه نیز حملات بی مهابایشان تاثیری در نتیجه نداشت و حتی گل چهارم را نیز دریافت کردند تا نتیجه نهایی دیدار چهار بر یک به سود پاژ مشهد ثبت شود.

دانشگاه آزاد تهران ۳ – ۲ چکاد آتیه شهریار

جدال پر هیجان و دیدنی دانشگاه آزاد تهران و چکاد شهریار در سالن پیامبر اعظم تهران برگزار شد که ابتدا چکاد توانست خود را پیش بیاندازد اما در ادامه دانشگاهی ها که نمی خواستند از رقابت برای رسیدن به مرحله بعد جا بمانند و جایگاه خود را در خطر ببینند با حملات گشترده توانستند به سه گل برسند اما در این میان چکاد تنهاتوانست یک گل دیگر به ثمر برساند تا نتیجه نهایی بازی سه دو به سود دانشگاه باشد.

رسالت کرمان ۱ – ۱ کشاورز قزوین

جدال حساس دو تیم برای بقا در لیگ دسته اول در حالی در سالن استانداری کرمان آغاز شد که قزوینی ها با گلزنی در نیمه نخست و برتری در این نیمه ، کرمانی ها را در شوک فرو بردند تا ادامه بازی برای تیم میزبان سخت شود و نیم نخست با برتری شاگردان عبدالهی به اتمام برسد اما نیمه دوم کرمان سراسر حمله به فکر فرار از شکست خانگی و کشاورز برای کم کردند فاصله خود با تیم های بالای سری خود تلاش کردند که تنها به ثمر رسیدن یک گل که سهم رسالت بود حاصل این تلاش بود تا تساوی یک یک نتیجه نهایی این بازی باشد.

رسالت با تساوی در این بازی خطر سقوط را حس کرد اما کشاورز با این یک امتیاز کمی به بقا امیدوار شد.

شهرداری ساوه ۵ – ۳ زاگرس خوزستان

در حساس ترین دیدار گروه ب در ساوه تیم صدرنشین زاگرس مقابل شهرداری مدعی قرار گرفت. کوچکترین لغزش از جانب شهرداری و نبرد در این بازی به منزله قطع امید این تیم برای صعود بود و تیم اهوازی هم با یک تساوی می توانست به دور بعدی صعود کند. نیمه اول این پیکار با بازی نزدیک و درگیر دو تیم و بدون ایحاد شدن موقعیت چندانی برای دو تیم پایان یافت. اما بر خلاف نیمه اول، وقت دوم بازی پر هیجان و پرگل بود. تیم شهرداری در همان ابتدای کار گلزنی کرد و یخ بازی آب شد. زاگرسی ها خیلی زود با زدن گل تساوی به بازی برگشتند اما شاگردان خبیری که از امتیاز میزبانی و حمایت پرشور هوادارانشان بهره می بردند توانستند در پایان این نیمه با نتیجه ۵-۳ به پیروزی رسیده و امید خود را برای صعود حفظ کنند.

با این نتیجه و با توجه به برد دانشگاه ازاد سرنوشت این گروه برتی صعود به دیدار حساس هفته اینده بین زاگرس و دانشگاه ازاد در اهواز گره خورد.

گروه الف:

ارژن خود را در مرحله نهایی دید/ ساوه و قم دوش به دوش یکدیگر

شهرداری نکا ۱ – ۴ مبل کریمی البرز

مبل کریمی البرز که برای برد به نکا سفر کرده بود در ابتدای جدال خود با شهروند توانست با دو گل پیش بیفتد اما در ادامه شهروند یکی از گل ها را جبران کرد، تا امید به اردوی این تیم بازگردد، اما در ادامه مبل به دو گل دیگر رسید تا این دیدار را با نتیجه چهار یک به سود خود به اتمام برساند.

نکا با این باخت امیدش برای بقا در لیگ دسته اول را در خطر دید.

پاس تهران ۱۲ – ۶ شهروند کاشان

پاس تهران که برای امیدوار ماندن برای صعود تلاش میکند در تهران میزبان کاشانی بود که برای بقا نیاز به برد داشت. این بازی با گلزنی پی در پی پاسی ها آغاز شد و شهروندی ها حرف چندانی برای گفتن نداشتند، هرچند که توانستند نیمی از گل های خورده را جبران کنند، اما در نهایت با نتیجه ۱۲ شش شکست خوردند.

پاس با این نتیجه مدعی صعود شد و شهروند نیز خود را در لبه پرتگاه می بیند.

استقلال.ن ماهشهر ۱ – ۱ ارژن شیراز

جدال ماهشهر و شیراز که در دور رفت با نتیجه پرگل به سود ارژن در شیراز به اتمام رسیده بود، این بار در ماهشهر برگزار شد و ابتدا شیرازی ها به گل رسیدند تا بتوانند با این نتیجه و کسب سه امتیاز با خیالی اسوده به مرحله بعد صعود کنند اما ماهشهری ها با به ثمر رساندن گل تساوی بازی را با نتیجه یک یک به اتمام رساندند.

ماهشهر با این تساوی دیگر سقوط نخواهد کرد و ارژن نیز تقریبا خود را در مرحله بعدی می بیند.

آتلیه طهران قم ۲ – ۱ سن ایچ ساوه

جدال حساس و جذاب آتلیه و سن ایچ در قم برگزار شد که تیم قمی توانست از ساوجی ها دو بر صفر پیش بیفتد، اما در ادامه تلاش های سن ایچ راه به جایی نبرد و تنها توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند تا با نتیجه دو بر یک بازی به اتمام برسد.

آتلیه با این برد هم امتیاز با سن ایچ و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم باقی ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار