پیش بازی هفته سیزدهم گروه ب لیگ دسته اول فوتسال؛

تعیین تکلیف بالا و پایین گروه ب در 2 دیدار زاگرس-دانشگاه و کشاورز - شهرداری

اوج حساسیت لیگ دسته اول در دو دیدار گروه ب تعیین صعود کنندگان و تیم سقوط کننده را تا حد زیادی مشخص خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سیزدهم رقابتهای لیگ دسته اول در گروه ب در روز دوشنبه پیگیری می شود و در دیدار فینال گونه اهواز، تیم زاگرس صدر جدولی که مدتهاست بر بالای جدول تکیه کرده، مقابل دانشگاه ازاد تهران قرار میگیرد که صدر نشین دور برگشت مسابقات بوده و با حسین شمس عزم خود را برای صعود جزم کرده است. در دیگر بازی همزمان که نتیجه ان به این دیدار گره خورده هم شهرداری ساوه رده سومی با کشاورز قزوین دیدار می کند.

اگر زاگرسی ها موفق شوند
با حضور هوادارانشان در این هفته تیم دانشگاه ازاد را شکست دهند هم صعود خود را به دور بعدی قطعی می کنند هم شهرداری را به صعود نزدیک میکنند.
اما در صورت عدم برد زاگرس در این هفته، کار صعود این تیم به هفته پایانی و بازی دشوار در خانه چکاد شهریار می کشد و چه بسا اهوازی ها به تلخی با صعود خداحافظی کنند.
دانشگاه ازاد با برد مقابل زاگرس می تواند به صدر رفته و در هفته پایانی با یک بردخانگی صعودش را قطعی کند اما شکست تهرانی ها در خانه زاگرس که چندان هم دور از ذهن نیست کار را برای این تیم خیلی شوار کرده و شهرداری ساوه میتواند جای این تیم را در رده دوم بگیرد.
تساوی دو تیم هم شرایط جدول را بیش از پیش پیچیده می کند.
اما شهرداری ساوه در این هفته میهمان کشاورز قزوینی است که اخرین بازی خانگی این فصلش را تجربه می کند و با توجه به فاصله سه امتیازی با شاهد در انتهای جدول خیلی امیدوار است که این دیدار را با برتری پشت سر گذاشته و به ماندن امیدوار شود. امید قزوینی ها و عزم راسخ انها برای بقا و استفاده از میزبانی مهمترین دغدغه و مشکل ساوجی ها به حساب می اید که برای صعود محکوم به برد در این دیدار مرگ و زندگی برای هر دو تیم هستند.
شهرداری ها با برد این بازی باید منتظر شکست دانشگاه مقابل زاگرس و یا توقف اهوازی ها مقابل چکاد در هفته پایانی باشند. اما نبردن تیم ساوه در این هفته پایان رویاپردازی این تیم و امید برای بازگشت به لیگ برتر است. کشاورز قزوین هم در صورت باخت در این دیدار باید امیدوار باشد شاهد هم در خانه مقابل چکاد ببازد تا امیدش تا هفته پایانی بماند. هرچند کسب امتیاز در زمسن دانشاه ازاد که به شدت در مورس صعود قرار دارد در هفته پایانی مسابقات در تهران برای کشاورزی ها تقریبا غیر ممکن است و تمام امید این تیم به همین بازی است.
در دو دیدار کم اهمیت این هفته هم تیم شاهد در خانه میزبان چکاد اتیه جوان شهریار است. شاهدی ها با کسب یک تساوی می توانند بسیار به ماندن نزدیک شوند اما بازی مقابل تیم اماده چکاد آسان نمی باشد. در اخرین دیدار این هفته هم دو تیم میانه جدولی پاژ مشهد و رسالت کرمان به مصاف هم می روند. این بازی برای کرمانی ها بیشتر جنبه زیارتی دارد و تیم پاژ مشهد هم به دنبال خوب پایان دادن به مسابقات است.

انتهای پیام
برچسب ها: پیش ، بازی ، لیگ ، دسته یک ، حساسیت ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار