صبوری:

برای کسب سه امتیاز به شیراز آمده ایم/ به تقدیری که خدا برایمان در نظر گرفته راضی هستیم

حسین صبوری، سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم درباره بازی های آینده و شانس های صعود خود به اظهار نظر پرداخت.

حسین صبوری سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم درباره وضعیت تیمش در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: ما با تیم صدر جدول در زمین خودش بازی داریم و قطعا بازی سنگینی است و پیش بینی بازی سخت در شیراز را کرده ایم و باتوجه به این که یکی دو بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم، تمهیداتی برای این بازی اندیشه ایم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

صبوری ادامه داد: در حال حاضر شرایطمان به نحوی است که سرنوشت بستگی به بازی سن ایچ و پاس نیز دارد و در صورت کسب امتیاز در شیراز و شکست ساوه مقابل پاس، سرنوشتمان دست خودمان است اما فعلا نتایج باید در جاهای دیگری به نفع ما رقم بخورد تا بتوانیم صعود کنیم.

سرمربی آتلیه طهران قم عنوان کرد: به هیچ وجه برای کسب تساوی به شیراز نیامده ایم و برخلاف تصور کسانی که فکر می کنند ما برای تساوی به شیراز می رویم و برای کسب سه امتیاز به شیراز می رویم و نتایج بهتری نسبت به نیم فصل نخست گرفتیم و همه تیم هم مصمم برای کسب پیروزی هستند و هم از لحاظ تیمی بهتر شدیم و هم بازیکنان در سطح بالایی هستند. و امیدواریم به نتیجه این بازی و تلاش و سعی خود را می کنیم اما هرچه تقدیر باشد و خدا برایمان در نظر گرفته باشد راضی هستیم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار