هفته دوازدهم لیگ یک فوتسال

فرصت ارژن برای قهرمانی، آتلیه طهران و سن ایچ در دوئل صعود / تعیین تکلیف گروه ب در نبرد شهرداری - زاگرس

هفته دوازدهم از مسابقات لیگ دسته اول با برگزاری هشت دیدار پیگیری می شود که نتایج دیدارهای این هفته می تواند تکلیف صعود یا سقوط برخی تیم ها را در هر دو گروه مشخص کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در پنجمین هفته از دور برگشت رقابتهای لیگ دسته اول با انجام رقابتهای حساسی در بالا و پایین جدول دو گروه پیگیری می شود. 

در گروه الف در حساس ترین دیدار تیم انلیه طهران قم میزبان سن ایچ ساوه است. قمی ها با 18 امتیاز به دنبال سه امتیاز بازی و هم امتیاز شدن با سن ایچ در مکان دوم جدول می باشند. اتلیه ای ها در این فصل امتیازات ساده ای را از دست داده اند که موجب شده در این مقطع فصل در مکان سوم باشند. برد اتلیه می تواند این تیم را به مکان دوم هم برساند تا رقابت دو تیم برای صعود تا هفته پایانی جذاب بماند. اما ساوه ای ها که تا این هفته از مسابقات هرگز نباخته اند با ادامه روند شکست ناپذیری خود می توانند اختلاف سه امتیازی خود را حفظ کرده و در هفته های اتی کار صعود خودرا یکسره کنند. سن ایچی ها در صورت برتری در همین بازی حتی می توانند در پایان این هفته صعود خود را به دور بعطی قطعی کنند. 

تیم صدر نشین ارژن در این گروه با خیال راحت از جایگاهش نظاره گر بازی تیم های تعقیب کننده اش است..در صورت بردسن ایچ ارژنی ها بدون هیچ شرطی به دور بعدی صهود می کنند اما بدون در نظر گرفتن شرایط بازی همزمان هم این تیم شیرازی می تواند با غلبه بر استقلال نوین در ماهشهر صعودش را به مرحله نهایی مسابقات قطعی کند. ماهشهری ها هم که در میانه حدول شرایط مطمینی دارندفقط برای کسب تجربه از ارژن میزبانی می کنند تا بلکه بتوانند شکست سنگین دور رفت را جبران کنند. 

در پایین جدول گروه الف هم رقابت تیم های پاس با شهروند کاشان می تواند تعیین کننده باشد. کاشانی ها به دنبال گرفتن امتیاز در این بازی برای حفظ امید خود برای بقا می باشند اما حریفشان برای بقا یعنی شهروند تکا در دوبازی گذشته تیم های اول و دوم جدول را متوقف کرده و امیدوار است این هفته هم مقابل مبل کریمی میانه حدولی در خانه امتیاز بگیرد تا خیالش برای بقا راحت شود.

در گروه دوم این مسابقات هم حساس ترین پیکار در شهر ساوه برگزار خواهد شد. شهرداری ساوه که هفته گذشته رده دوم را از دست داده در این هفته با تیم صدرنشین زاگرس اهواز رقابت می کند. زاگرسی ها با کسب یک تساوی در این دیدار صعودش را به دور بعدی قطعی می کند اما شهرداری ساوه باید در این دیدار برنده باشد و به امید ناکامی دانشگاه آزاد در دیدار هفته اینده مقابل زاگرس بنشیند. این بازی را می توان نبرد هفته نامید. در بازی همزمان تیم رده دومی دانشگاه ازاد تهران باید با چکاد شهریار رقابت کند. چکادی ها در این دیدار با روحیه مناسب از شکست دادن شهرداری به میدان می روند تا بار دیگر یک تیم مدعی را مغلوب کنند.  تیم فوتسال رسالت کرمان هم در این هفته در خانه پذیرای کشاورز قزوین است و با یک برد می تواند کار کشاورز را در لیگ برتر تا حد زیادی به پایان برساند. در آخرین دیدار این گروه هم تیم شاهد شیراز میهمان پاژ مشهد اwست. شاهدی ها می توانند با یک برد در اخرین دیدار حضور خود را در لیگ دسته اول فصل اینده قطعی کنند. تیم مشهدی هم در این بازی به فکر صعود در جدول است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار