هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتسال؛

ارژن و سن ایچ در اندیشه فرار از لیگ یک/ رقابت حساس و پراسترس مثلت قدرت در گروه ب

هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتسال ایران عصر چهارشنبه با برگزاری هشت دیدار پیگیری می شود تا شاهد رقابت حساس و جذاب تیمها برای صعود و بقا باشیم.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مسابقات لیگ دسته اول با برگزاری رقابتهای هفته یازدهم پیگیری می شود. در گروه الف، در شیراز تیم صدرنشین ارژن میزبان تیم پایین جدولی شهروند نکا است. نکایی که ها هفته گذشته با متوقف کردن سن ایچ رقابت برای دومی گروه را جذاب کردند این هفته با یکی دیگر از قدرتهای گروه دیدار میکنند. ارژنی ها هم که در این فصل شکست نخورده اند به دنبال برد خانگی و اطمینان بیشتر از صعود به دور نهایی مسابقات هستند. در ساوه اما سن ایچ رده دومی دیدار سخت تری داشته و باید با اسقلال نوین ماهشهر دیدار کند. ماهشهری ها که با نتایج نوسانی خود شانس بالانشینی را از دست داده اند به دنبال کسب امتیاز در این دیدارهستند اما سن ایچی ها هم به خوبی می دانند که برای صعود به دور بعد نباید در خانه امتیازی از دست بدهند. 

اما تیم شهروند کاشان که هفته گذشته در ماهشهر کار بزرگی کرد و بعداز هفته ها ناکامی نتیجه بسیار خوبی کسب کرد در این هفته میزبان اتلیه طهران قم است. قمی ها که امتیازات حساسی را به راحتی از دست دادند هم اکنون در شرایط خطر قراردارند و نمی خواهند اخرین فرصتشان برای صعود را از دست دهند. این دیدار می توانط در این گروه جذاب پیگیرس شود. در اخرین دیدار این هفته گروه الف هم مبل کریمی در کرج میزبان سربازان تهرانی است. پاسی ها هنوز در شرایط مناسبی برای رقابت با سن ایچ هسنداما در این هفته باید مبل کریمی را که در نیم فصل دوم بهتر نتیجه میگیرد شکست دهند تا همچنان امیدوار بمانند.

در گروه ب این مسابقات در حساس ترین بازی تیم صدرنشین زاگرس میزبان رسالت کرمان است. زاگرسی ها که با بخت هفته گذشته با توجه به تساوی شهردری و دانشگاه، بهترین فرصتشان برای فرار را از دست دادند در این هفته محکوم به برد رسالت هستند. چرا که دیدارهای حساس زاگرس با دانشگاه ازاد و شهرداری می تواند در هفته های پایانی جدول را دگرگون کند. رسالتیها هم دیگر به بقا قانع شده اند ولی می توانند رقیب سخت و قابل احترامی برای زاگرس باشند. 

در دیگر دیدار مهم هفته تیم رده دومی شهرداری ساوه باید در خانه چکاد به مصاف این تیم برود. شاگردان خبیری که سایه دنشگاه را پشت سر خود می بینند می دانند کوچکترین غفلت کارشان را دشوار میکند و خود را محکوم به برد می دانند. چکادی ها هم که در اخرین میزبانی پرحاشیه بودند و چهار بازی بدون برد داشته اند در این بازی به فکر اعاده حیثیت می باشند. دانشگاه ازاد تیم پرمهره لیگ یک که در نیم فصل کاملا به یک تیم لیگ برتری تبدیل شده باید در این هفته همراه با حسین شمس در شیراز رقابت کند. شاهدی های شیراز اما تیمی نیستند که به راحتی در خانه مغلوب شوند و این دیدار می تواند جذاب و دیدنی باشد. در اخرین دیدا گروه هم تیم  پایین جدولی کشاورز میزبان پاژ مشهد است. مشهدی ها سرخوش از برد تیم صدرنشین در هفته گذشته به قزوین سفر کرده اند اما شاگردان عبدالهی میدانند شکست در این دیدار می تواند پایان حضور پرماجرای تیم بی پول عبدالهی در لیگ یک باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار