آبادان؛

توجه ویژه نمایندگان منتخب استان به ورزش خوزستان

پیشکسوت فوتبال خوزستان از نمایندگانی که در انتخابات هفتم اسفند رای می‎آورند خواست نگاه ویژه‎ای به ورزش و به خصوص فوتبال خوزستان داشته باشند

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سیاوش بختیاریزاده گفت: از روز اولی که انقلاب و نظام مقدس ما پا گرفت و پیروز شد، تمام ورزشکاران ما در ردههای مختلف همواره پای صندوقهای رای بودهاند و در خیابانها انقلاب کردند و در میادین جنگی هم جنگیدند.

وی افزود: همین ورزشکاران پس از انقلاب و جنگ تحمیلی نیز در مراحل مختلف در کنار انقلاب ما بودهاند و در خط مقدم ولی امر مسلمین حضور داشتهاند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: جمعه نیز مانند سالهای گذشته که ورزشکاران ما در عرصههای مختلف پیروز شدند و ملت ما موج شادی راه انداخت و کنار آنها به شادی پرداخت، مطمئنم که ورزشکاران ما نیز به یاری خدا از ساعتهای اولیه روز جمعه هفتم اسفند در کنار مردم در صفهای طویل صندوقهای رای خواهند بود.

او در خصوص مطالبات خود و جامعه ورزش از نمایندگان منتخب افزود: "من به عنوان عضوی از جامعه ورزش خوزستان باید بگویم که در حال حاضر تیم فوتبال استقلال اهواز به عنوان یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین تیمهای استان و تیمی که حامیان آن بیشتر بچههای مناطق محروم استان هستند، بسیار مورد کم‌لطفی مسوولان و نمایندگان خوزستان قرار گرفته است. من به عنوان کسی که بیشتر زندگیام در ورزش سپری شده است، از نمایندگانی که انتخاب میشوند میخواهم که نگاه ویژهای به ورزش و به خصوص فوتبال داشته باشند، زیرا ما اگر بتوانیم به این رشته توجه خاص داشته باشیم، شاید به آن یک در هزار بودجه نفت استان خوزستان هیچ نیازی نداشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز افزود: ما اگر در طول سال بتوانیم چهار بازیکن مثل حسین کعبی، ایمان مبعلی، علی بداوی و حتی حمزه خضیراوی، رضا بهمئی، میلاد پاک‌پرور و حسین بهرامی پرورش دهیم و آن قدر آنها را بارور کنیم که به ردههای ملی برسند و سپس آنها را به کشورهای خارجی ترانسفر کنیم، مطمئن باشید که به هیچ وجه به آن پول یک در هزار نفت نیاز نخواهیم داشت.







انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات ، ورزش ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.