اصفهان؛

حضور جامعه ورزش استان اصفهان در پای صندوق های رای

جامعه ی ورزش استان اصفهان همراه با دیگر اقشار جامعه به پای صندوق های رای می روند .

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان استان اصفهان، در بخشی از بیانیه ی جامعه ورزش درباره ی حضور ورزشکاران همراه با دیگر اقشار جامعه در انتخابات آمده است : مشارکت گسترده مردم بویژه جامعه ی جوان و ورزشکار در پای صندوق های رأی همبستگی و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان می کشاند .

در ادامه این بیانیه آمده است : ورزش چه در بعد همگانی و قهرمانی و چه از دید اقتصادی یکی از شاخص های توسعه ی پایدار محسوب می شود و در این بین ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش با انتخاب آگاهانه سهم مهمی هم از لحاظ کمی و هم کیفی در گزینش افرادی دارند که قرار است در جایگاه قانون‌گذاری تأثیر بسزایی در رشد و توسعه ی کشور داشته باشند.

هچنین دو باشگاه پر طرفدار ذوب آهن و سپاهان در بیانیه های جداگانه ضمن اعلام حضور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری جامعه ورزش و دیگر اقشار جامعه را به حضوری پر شور در پای صندوق های رای دعوت کردند .

باشگاه های گیتی پسند ، رعد پدافند هوایی ، فولاد ماهان و آینده سازان میهن نیز ضمن دعوت از اقشار مختلف جامعه بر حضوری پرشور در پای صندوق های رای تاکید کردند .



انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.