اصفهان؛

هیچ مصداق ناامنی در کشور ما وجود ندارد

رئیس سازمان لیگ برتر ایران گفت : برخلاف ادعای صعودی ها هیچ مصداق ناامنی در کشور ما وجود ندارد و ایران امن ترین کشور در منطقه است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی تاج در جمع

خبرنگارا ن اظهار داشت سپاهان، ذوب آهن و تراکتور نمایندگان ایران در آسیا هستند و اگر مشکلات خود را حل کنند ، در آسیا موفق خواهند بود .

وی در مورد فرصت سوزی های مهاجمان سپاهان در این بازی گفت : ذهن بازیکنان سپاهان در گیر بازی های ناموفق گذشته است و این برد به طور قطع در سپاهان تاثیر مثبت دارد.

تاج در مورد سهمیه ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان گفت : در سهمیه فصل آینده 70 درصد نتایج این مسابقات و 30 درصد نتایج تیم ملی تاثیر دارد که امیدواریم با صعود هر سه نماینده کشورمان به مرحله بعد و نتایج خوب تیم ملی سهمیه خود را افزایش دهیم.

وی در مورد اظهار نظر کشورهای حاشیه خلیج فارس در مورد ناامنی ایران گفت : موضع ما تغییر نکرده ،آن ها باید بدانند کشور ما امن بوده و پذیرفتن این مسئله که کشور ما امن نیست غیرقابل بخشش است. هیچ مصداق ناامنی در کشور ما وجود ندارد . اگر بتوانیم بازی های پیش رو را با امنیت کامل برگزار کنیم ، امیدواریم هستیم . AFC رای به بازی کردن عربستانی ها در ایران را بدهد.

تاج در پاسخ به این سوال که چه امتیازی برای تیم های حاضر در آسیا در نظر گرفته شده، گفت: باید بدانیم که تیم‌ها تا چه مرحله‌ای صعود می‌کنند و اگر تیم‌ها صعود کنند در مرحله سوم با بازی‌های تیم ملی تداخل پیدا می‌کند اما در سال آینده لیگ قهرمانان 3 هفته زوتر برگزار می‌شود و این مشکلات نیز پیش نمی‌آید. 



انتهای پیام/ ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.