شهرکرد؛

فراهم سازی مقدمات برگزاری انتخابات ۷ اسفند در چهارمحال و بختیاری

مقدمات برگزاری انتخابات ۷ اسفند در استان چهارمحال و بختیاری، فراهم شده است.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: مقدمات برگزاری یک انتخابات حداکثری، سالم و باشکوه در این استان فراهم شده است.

خدابخش مرادی، با اشاره به برگزاری نشست های متعدد برای تبیین فرهنگ مشارکت آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات گفت: در حوزه امنیتی نیز همه تدابیر لازم انجام و جلسات متعدد شورای تامین استان در حوزه های انتخابیه برای شناسایی آسیب های موجود برگزار شده تا انتخابات در یک فضای امن و آرام برگزار شود.

وی، همچنین از برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه مجریان انتخابات خبر داد و افزود: در راستای تأمین سلامت انتخابات، ضمن بهره گیری از نیروهای مجرب، آموزش تمام عوامل مربوطه در دستور کار قرار گرفته است.

مرادی یادآور شد: آمادگی های لازم برای جمع آوری آراء مناطق سخت گذر استان نیز ایجاد شده تا در هفتم اسفند، در یک فضای امن و پر نشاط شاهد تحقق حماسه دیگری باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: انتخابات مظهر اقتدار، انسجام، وحدت، مشارکت و عقلانیت جامعه و نماد مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است.

وی، با تشریح تأثیرات داخلی و خارجی حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: در شرایط موجود، حضور مردم در پای صندوق های رأی، در بعد داخلی، منجر به تقویت انسجام، اقتدار و وحدت ملی و تحکیم پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.

مرادی تأکید کرد: اقتدار و انسجام داخلی کشور، بستری برای حضور قوی و مقتدرانه ایران در صحنه دیپلماسی بین المللی است.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه ۷ اسفندماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود. 

برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، از ۱۶ داوطلب ثبت نامی چهارمحال و بختیاری، ۳ نفر در این رقابت حضور دارند.

در انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان هم ۱۴۶ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد تاکنون ۵۱ نامزد در ۴ حوزه انتخابیه این استان با هم رقابت می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار