شهرکرد؛

انصراف ۳ داوطلب دیگر نمایندگی مجلس دهم در چهارمحال و بختیاری

با انصراف ۳ داوطلب دیگر نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری، تعداد نامزدهای حاضر در این رقابت، به ۴۸ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به نقل از ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری؛ در آخرین ساعات مهلت تبلیغات انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۳ نفر دیگر از داوطلبان شامل یک نفر از حوزه انتخابیه شهرستان های شهرکرد، بن و سامان، یک نفر از حوزه انتخابیه شهرستان بروجن، و یک نفر از حوزه انتخابیه شهرستان لردگان، انصراف خود را اعلام کردند. 

بر اساس آخرین تغییرات، مجموع نامزدهای حاضر در این رقابت در ۴ حوزه انتخابیه چهارمحال و بختیاری، به ۴۸ نفر رسید که شامل ۸ داوطلب در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرکرد، بن و سامان، ۱۳ داوطلب در حوزه شهرستان بروجن، ۹ داوطلب در حوزه شهرستان لردگان، و ۱۸ داوطلب در حوزه شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار است.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فردا جمعه ۷ اسفند، همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.  
 
تبلیغات انتخاباتی داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از بامداد روز پنج شنبه ۲۹ بهمن آغاز و تا ۸ صبح امروز پنج شنبه ۶ اسفند، ۲۴ ساعت قبل از رأی‌گیری ادامه داشت.

از مجموع ۱۴۶ داوطلب ثبت نامی مجلس دهم در استان چهارمحال و بختیاری، ۷۷ نفر تأیید صلاحیت شدند و یک داوطلب نیز از حوزه های انتخابیه خارج از استان، به چهارمحال و بختیاری منتقل شد، که تا کنون ۳۰ نفر از آنان انصراف داده اند، ۲۶ نفر هم در مراحل قبل انصراف دادند و ۴۳ داوطلب نیز رد صلاحیت شدند.

بر این اساس، در مجموع ۵۶ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس دهم در این استان، انصراف خود را اعلام کردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار