۱۳ مصدوم در حادثه اتش سوزی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در گناباد+ تصویر

یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از مسیر طبس به سمت تهران در حرکت بود عصر امروز در حاشیه میدان جانبازان گناباد بر اثر ترکیدگی لاستیک دچار حریق شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،در این حادثه  شش نفر در بیمارستان ۱۵ خرداد بیدخت بستری و ۷نفر بصورت سرپایی  مداواشدند.
عباس غلامیان، که اولین  گنابادی بود  که به صحنه حادثه رسید, در این باره گفت: در فاصله ۱۰۰ متری از محل حادثه بودم و صدای انفجار را شنیدم و فک کردم بمبی منفجر شده است و خود را فورا به محل حادثه رساندم و مشاهده نمودم که لاستیک جلوی اتوبوس سمت شاگرد دچار حریق شده است.


وی افزود: در ابتدا فکر کردم اتوبوس خالی است اما وقتی مشاهده نمودم یک نفر از اتوبوس بیرون آمد، خود را فوراً به اتوبوس رسانده و با کمک چند تن از همشهریان گنابادی و شکستن شیشه های اتوبوس، مسافرین خود را به بیرون می اندختند و بنده آنها را از اتوبوس فاصله می دادم و نفر آخر که خود را پرت نمود پس از ۳۰ ثانیه اتوبوس به کلای دچار حریق شد.


غلامیان ادامه داد: بعد از خاموش نمودن اتوبوس توسط آتش نشانی به داخل اتوبوس رفتم و از عدم وجود مسافر اطمینان خاطر حاصل نمودم و خوشبختانه هیچ شخصی دچار مصدومیت شدیدی نشد.



راننده این اتوبوس نیز در خصوص علت آتش سوزی گفت: با توجه به اینکه لاستیک ها دارای سیم است، پس از ترکیدگی لاستیک جرقه ایجاد شده و به منبع سوخت اتوبوس منتقل و سبب آتش گرفتن ماشین شد و درهای ماشین باز بودند اما به دلیل اینکه مسافرین زیاد بودند، مسافرین خود را از شیشه ها به بیرون می انداختند.

گفتنی است مسئولین ذی ربط هرگونه پاسخگویی در این خصوص را به پس از بررسی کامل سانحه موکول نمودند.








انتهای پیام//


برچسب ها: اتوبوس ، آتش ، گناباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.