کرمان؛

حمل و نقل هوایی برای شعب واقع در مناطق صعب العبور کرمان

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان از اختصاص بالگرد برای حمل و نقل هوایی برای شعب واقع در مناطق صعب العبور خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حمید ذکاء اسدی در آئین آغاز به کار ستاد انتخابات استان کرمان افزود: دو هزار و 164 شعبه اخذ رای در استان کرمان برپا شده و در این استان آمادگی کاملی برای برگزاری انتخابات وجود دارد.

وی با بیان اینکهاز مجموع شعب اخذ رای در استان کرمان، یک هزار و 258 شعبه ثابت است، ادامه داد: در ایندوره سعی شده که شعب سیار تعداد کمتری داشته باشد.

وی تاکید کرد: یک شعبه نیز برای رای گیری از اقلیت های دینی در کرمان دایر شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: در شعب شلوغ رای گیری، یک شعبه ویژه برای رای گیری از بانوان اختصاص یافته است.

وی شمار نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان را 90 نفر و نامزدهای خبرگان رهبری را پنج نفر ذکر کرد و ادامه داد: در مجموع 10 نماینده مجلس و سه نماینده خبرگان رهبری در استان کرمان مبتنی بر آرای مردم انتخاب می شوند.

وی عنوان کرد: هیات های اجرایی، نمایندگان هیات های بازرسی، نمایندگان فرمانداران و نمایندگان هیات نظارت از آغازین لحظات رای گیری در پای صندوق ها حضور یافته اند و در کنار آنها نیروهای پشتیبانی و خدماتی نیز حضور دارند که همه افراد با شناسه و کارت شناسایی هستند.

وی تاکید کرد: بنا به نظر برخی نامزدها، نمایندگان آنها نیز در پای صندوق های رای حضور دارند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بالگرد ، شعب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار