پيام تسليت رئيس رسانه ملی به مناسبت درگذشت فرج الله سلحشور

در پي درگذشت فرج الله سلحشور كارگردان سرشناس سينما و تلويزيون، رئيس رسانه ملی پيام تسليتي صادر كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملي؛ دكتر سرافراز در پيامي به مناسبت درگذشت فرج الله سلحشور از وي به عنوان هنرمندي متعهد ياد و وي را خادم به هنر اصيل و ارزشي توصيف كرد .
 
متن اين پيام به شرح زير است:
 
انالله و انا اليه راجعون
 
خبر درگذشت كارگردان متعهد و انقلابي، مرحوم فرج الله سلحشور باعث تاثر عميق جامعه هنري به ويژه رسانه ملي شد.
 
مرحوم سلحشور عمري را در راه خدمت به هنر ارزشي در سينما و تلويزيون جمهوري اسلامي صرف كرد و حاصل اين تلاش ها، خلق آثاري ارزشمند و ماندگار است كه همواره به نام او شناخته خواهند شد.
 
بي شك تلاش مرحوم سلحشور براي مصور كردن زندگي انبياء و اولياء الهي و دغدغه هاي او براي تبيين معارف آن بزرگان، موجب رضاي خداوند خواهد بود و اميد است روح آن هنرمند متعهد با پيامبران الهي محشور باشد .
 
فقدان اين هنرمند توانا و  انقلابي را به جامعه هنري كشور و خانواده آن مرحوم تسليت مي گويم و از درگاه خداوند منان براي آن عزيز از دست رفته علو درجات و براي بازماندگان، صبر جميل و اجر جزيل مسئلت دارم.
 
محمد سرافراز / رئيس رسانه ملي



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
خداوند این مرد با اخلاص را رحمت کند من با این که سن کمی دارم ولی خیلی کار های این مرد بزرگ رو دوست داشتم و وا قعا با خلوص نیت و عشق به خدا وپیامبرا ن و اهلبیت کار می کردند چنین کار گردان هایی در سینما ی ایران خیلی کم پیدا میشه اجرشان با خدا
برای شادی روح این مرد بزرگ صلوات
آخرین اخبار