مشهد؛

مردم برای شفای خادم امام رضا دعا کنند

حجت السلام و المسلمین گلپایگانی احوال پرسی از تولیت حرم رضوی و ابلاغ پیام رهبری به آیت الله طبسی را هدف سفر به مشهد توصیف کرد و دعای مردم را به جهت شفای ایشان خواستار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس دفتر مقام معظم رهبری که برای عیادت از آیت الله طبسی به مشهد آمده است در جمع خبرنگاران در بیمارستان گفت: بعد از رسیدن خبر بیماری آقا و این وضعیتی که ایشان دارند، مقام معظم رهبری به بنده ماموریت دادند به عنوان نماینده ایشان برای احوال پرسی و ابلاغ سلام ایشان خدمت برسم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی با بیان اینکه از فرودگاه مستقیم به ییمارستان آمدم، افزود: همانطور که می دانید ایشان در حالت کما هستند و قادر به شنیدن یا دیدن نیستند؛ چون مغز، مغزی نیست که بتواند به چشم و حواس فرمان بدهد.

وی با تاکید بر اینکه پزشکان بویژه دکتر سلطانی که رئیس تیم پزشکی ایشان هستند امیدوارند شاید ایشان برگردد، گفت: البته این یک احتمال است و از خدا می خواهیم این احتمال عملی شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: قطعا دعای علاقمندان و اردادتمندان ایشان موثر است و از آقا اما رضا نیز می خواهیم این خادمی که ریشش را در خانه اش سفید کرده  و از اول پیروزی انقلاب تا الان بعنوان تولیت حرم هستند؛ شفا بدهد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با تاکید بر اینکه یقینا حضرت امام رضا هوای نوکرهای خودش را دارد، گفت: دوستان دست از دعا برندارند، چرا که شفا دست خداست؛ کمااینکه مریضی دست خداست، و اطبا و معالجات وسیله است و آنچه مهم است اراده خداست که امیدواریم به خیر و خوشی تمام شود.

وی درباره روند درمان آیت الله طبسی نیز افزود: پزشکان در شرایط فعلی می خواهند وضع موجوو را نگه دارند تا پسرفت نداشته باشد و زمانی بگذرد شاید ایشان برگردد .

آیت الله طبسی از عصر دیروز به علت عارضه مغزی تنفسی در بیمارستان امام رضا مشهد بستری شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: عیادت ، گلپلیگانی ، طبسی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار