3 پایان نامه برتر مهندسی شیمی به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند

دانشگاه تهران هر ساله به سه پایان نامه برتر کارشناسی‌ارشد در رشته ‌های مهندسی شیمی، نفت و پلیمر جایزه اعطا می‌کند

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی نوروزی مدیر اجرایی در خصوص ارائه جوایز برتر دانشجویان مهندسی شیمی، نفت و پلیمر اظهار کرد: دانشگاه تهران هر ساله به سه پایان نامه برتر کارشناسی‌ارشد در رشته ‌های مهندسی شیمی، نفت و پلیمر جایزه اعطا می‌کند که با حمایت مالی بنیاد حامیان دانشکده فنی و مهندسی شیمی و خانواده مرحوم دکتر هاشمی (از استادان پیشکسوت دانشکده شیمی) صورت می‌گیرد.

وی در خصوص متقاضیان این مسابقه ادامه داد: این افراد تا یک سال پس از دفاع (تا انتهای بهمن ماه هر سال) می‌توانند چکیده پایان‌نامه و مقاله‌های استخراج شده از آن و هر نوآوری و اختراع مربوط با پایان‌نامه را به دبیر خانه مستقر در دانشکده مهندسی شیمی ارائه دهند.

نوروزی تصریح کرد: پس از ارزیابی مقاله‌های استخراج شده توسط هیئت داوران پایان‌نامه به مرحله دوم راه می‌یابند که دانشجویان در حضور داوران پایان‌نامه خود را ارائه می‌دهند و در پایان به پایان‌نامه برتر به انتخاب داوران جایزه اهدا می‌شود.

وی در خصوص هدف برگزاری مسابقه پایان‌نامه‌های برتر بیان کرد: هدف ما از برگزاری آن، ترغیب دانشجویان رشته مهندسی شیمی، نفت و پلیمر به ارائه نوآوری، چاپ مقالات پژوهشی معتبر علمی و کاربردی سازی پایان‌نامه‌های دانشجویان می‌باشد.

نوروزی در خصوص جوایز برتر دانشجویان مهندسی شیمی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: سه مقاله برتر در بین مقالات متعدد توسط داوران انتخاب می‌شود و به ترتیب از نفر اول تا سوم 50 میلیون ریال، 30 میلیون ریال و 20 میلیون ریال در پایان مراسم جوایز اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.