قم؛

70 نفر از دانشجویان در طرح نسیم بهشتی حافظ یک جزء قرآن شدند

حکیم الهی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با اجرای طرح نسیم بهشتی نزدیک به ۷۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم حداقل حافظ یک جزء قرآن شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ دانشجویان در این سن و آغاز دوره دانشجویی با اقیانوس قرآن مانوس و آشنا شدید که این تاثیرگذاری بسیاری دارد.

حکیم الهی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: طرح نسیم بهشتی به همت نهاد مقام معظم رهبری و مشارکت این معاونت از سال گذشته به‌دنبال یک دغدغه مشترکی که مقام معظم رهبری فرمودند، ایجاد شد و تلاش کردیم که از طریق آن دانشجویان ما بتوانند با مفاهیم قرآن کریم آشنا شوند.

وی افزود: قرآن شفا و رحمت است و هرچه از عظمت و جایگاه آن بگوییم، کم است و باید همواره بکوشیم تا دانشجویان را قرآنی بار بیاوریم.

معاون فرهنگ دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: با اجرای این طرح نزدیک به 70نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم حداقل حافظ یک جزو قرآن شدند و با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی تلاش کردیم تا آموزش‌ها را ارائه دهیم.

در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 80 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این طرح شرکت کرده‌اند و برنامه ریزی کرده‌ایم که علاوه بر آن 70 نفر دوره قبل، این 80 نفر را نیز حافظ قرآن کنیم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار