طباطبائی: معضل بزرگ کاراته نداشتن سالن مناسب است

سرپرست فدراسیون کاراته گفت : نداشتن دفتر اداری و همچنین سالن مناسب برای کاراته یک معضل بزرگ است.

سید حسن طباطبائی سرپرست فدراسیون کاراته، در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  از معضل بزرگ کاراته گفت و بیان داشت: از روزیکه آمدم تمام تلاشم را به کار بستم تا بتوانم یک دفتر مناسب و همچنین سالن مناسب برای کاراته تهیه کنم. 

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع هستیم و برای برطرف شدن این معظل بزرگ در کاراته پیگیر آن  هستیم که بتوانیم این مسئله بسیار مهم را اصلاح کنیم و به امید خدا نتیجه بگیریم.

طباطبائی افزود : علی رغم تلاشهای انجام گرفته متأسفانه تا الان نتیجه ای نگرفتم ولی همچنان پیگیر آن هستم که ان شااله این کار را انجام دهم و امیدوارم با قول هایی هم که از مسئولین محترم در این زمینه گرفته ام بتوانم این حرکت را انجام دهم و این مسئله سامان دهی شود . 

سرپرست فدراسیون درباره این موضوع تصریح کرد : به دنبال این هستم که بتوانیم یک سالن از سالن های موجود را برای کاراته مهیا کنیم و در حال حاضر دنبال ساخت بنا نیستم. 

طباطبائی در خصوص به تعویق افتادن رقابت های قهرمانی کشوری که قرار بود اواخر اسفندماه برگزار شود بیان داشت: رقابت های قهرمانی کشوری اواخر فروردین و اوائل اردیبهشت ماه همزمان با انتخابی تیم ملی انجام خواهد شد .  

وی خاطرنشان کرد : البته در نظر داشتیم که رقابت های قهرمانی کشوری را اواخر اسفندماه برگزار کنیم ولی هیئت ها مختلف طی تماسهایی که داشتند درخواست داشتند که به دلیل مشکلاتشان و همچنین فشردگی لیگ این رقابت ها آخر سال برگزار نشود و به خاطر احترام به نظر جمع ما هم پذیرفتیم. 

طباطبائی در خصوص کمیته آموزش فدراسیون کاراته و ابقا شدن فرید خمامی به عنوان رئيس كميته آموزش فدراسيون كاراته بیان داشت : مازیار فرید خمامی پیش از این هم رئیس کمیته آموزش ما بود و طی تصمیمی که اتخاذ کردم بنا بر این شد که کمیته ها سرپرست داشته باشند و یک نفری نمی شود کمیته را اداره کرد و با پیشنهاد خودشان  تعدادی کارشناس دعوت کردیم و به کمیته اضافه شد و برنامه ریزی آموزشی انجام گرفت که ان شااله کارهای مربوط به کمیته آموزش به بهترین شکل صورت گیرد. 

وی همچنین از رهنما به عنوان یک استعداد در کاراته یاد کرد و گفت: مسعود رهنما یکی از برنامه ریزترین افرادی است که در کاراته وجود دارد و به نظر من یکی از سرمایه های کاراته است و وی در کاراته ظرفیت های زیادی دارد که امیدوارم بتوانیم در این بخش از حضور وی استفاده کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار