طباطبایی:

کاراته پتانسیل الگو شدن را دارد/از مشکلات کاراته نوع انتخاب است

سرپرست فدراسیون کاراته گفت: کاراته با ظرفیت بالا پتانسیل این را دارد که برای سایر فدراسیون ها الگو باشد.

سید حسن طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته، در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان داشت: با این پتانسیل عظیم و ظرفیت های بالا در کاراته، باید مدال های خوبی را کسب کنیم و بتوانیم شرایط را در بخش همگانی توسعه دهیم و منحصر به فرد باشیم چرا که کاراته با این ظرفیت، پتانسیل این را دارد که برای سایر فدراسیون ها الگو شود.
 
وی در پاسخ به این سوال که کاراته به مدیری از جنس خودش نیاز دارد یا فردی از بیرون کاراته ، اظهار داشت: از مشکلات بزرگ کاراته نوع انتخاب است و وقتی در این دهه گذشته من نهمین مسئول هستم که وارد فدراسیون شدم، این نشان دهنده آن است که مجمع باید در نوع انتخاب خود دقت بیشتری کند به هرحال یک پای کار هم مجمع است و مجمع محترم باید یک مدیری را روی کار بیارد که بتواند آینده کاراته را خوب برنامه ریزی کند و ریکاوری محسوسی را انجام دهد با بتوانند آینده کاراته را تأمین کند.
  
طباطبایی افزود: مدیری که نتواند خودش را نگه دارد نتواند ثبات مدیریت خودش را در فدراسیون کاراته، تضمین کند چگونه می تواند خانواده بزرگ کاراته را رهبری کند؟
 
وی تصریح کرد: به اعتقاد من در کاراته نیازمند مدیری هستیم که بتواند برای خودش ثبات ایجاد کند سپس به طبع آن با برنامه های بلند مدت بتواند ثبات و آرامشی که کاراته نیاز دارد را تأمین کند و در خانواده بزرگ کاراته آرامش را حکم فرما کند.
 
طباطبایی خاطرنشان کرد: در این چند ماهی که در خانواده بزرگ کاراته حضور دارم انصافا همکاری خوبی با من داشته اند و همچنین اصحاب رسانه نیز همکاری بسیار خوبی را با من داشته اند و قهرمانان و بزرگان کاراته بسیار به بنده محبت داشتند.
 
وی در پایان با آرزوی موفقیت برای خانواده بزرگ کاراته بیان داشت: امیدوارم شایسته ترین فرد برای هدایت فدراسیون کاراته گزینش شود و بتواند با مدیریت و آینده نگری گام های رو به رشدی را برای این رشته مدال آور بردارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار