طباطبایی تکذیب کرد

طباطبایی:ثبت نام نکرده ام و تصمیمی انجام این کار را هم ندارم

سرپرست فدراسیون کاراته کشور عنوان کرد :معتقدم که در کاراته نیازمند یک همدلی و انسجام هستیم و کاراته یک مدیر استراتژیک نیاز دارد که بتواند از چند زاویه مشکلات موجود در این رشته پرطرفدار و پرجمعیت را بررسی کند .

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحسن طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته کشور در خصوص شایعه اخیر ثبت نام وی برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون کاراته ، با بیان این مطلب قویآ این خبر را کذب دانسته و عنوان کرد : تا این لحظه نه تصمیم انجام این کار را دارم و نه این کار را انجام داده ام . من برای برگزاری مجمع و برگزاری انتخابات آمده ام .

وی ادامه داد : نمی دانم خبرگزاری که این خبر کذب را منتشر کرده بر چه اساسی این را صحبت را عنوان کرده است ولی بنده تا این لحظه هیچ تصمیمی برای شرکت در انتخابات ندارم .
طباطبایی تصریح کرد : معتقدم که در کاراته نیازمند یک همدلی و انسجام هستیم و کاراته یک مدیر استراتژیک نیاز دارد که بتواند از چند زاویه مشکلات موجود در این رشته پرطرفدار و پرجمعیت را بررسی کند .
وی افزود : عدم ثبات مدیریت و نبود سخت افزارهای لازم تمام مشکلات را روی هم تلمبار کرده است . ما برای برگزاری مسابقات و اردوهای تیم ملی امکانات اولیه را در فدراسیون به سختی داریم .

سرپرست فدراسیون افزود : قسمتی از مشکلات کاراته به این دلیل است که بخش بزرگی از خانواده کاراته که ظرفیت های زیادی دارند ، بیرون از فدراسیون کاراته بوده اند و از ظرفیت های همه استفاده نشده است و به دلایل متعدد گرفتاریها زیاد است .
وی تاکید کرد : به اعتقاد من باید مدیری وارد کاراته شود که بتواند از خانواده کاراته دلجویی کند و بزرگانی که کنار رفته اند و در صحنه حاضر نیستند را به میدان بیاورد و از تجارب این عزیزان استفاده کند .
طباطبایی در پایان با آرزوی موفقیت برای نامزدهای انتخاباتی فدراسیون کاراته گفت : برای همه کسانی که در این انتخابات شرکت می کنند آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در نهایت اصلح ترین فرد به عنوان ریاست این فدراسیون انتخاب شود و بتواند با تدبیر و البته همدلی خانواده بزرگ کاراته مشکلات موجود را حل و فصل کند .


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار