همدان؛

طرح بازرسي از آرايشگاه‎هاي زنانه شهر همدان

طرح بازرسي از آرايشگاه‎هاي بانوان توسط مرکز بهداشت شهرستان همدان اجرا شد.



به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسئول بهداشت محيط و حرفه‌اي مركز بهداشت شهرستان همدان گفت: طرح بازرسي مشترك از آرايشگاه‎هاي زنانه با توجه به افزايش فعاليت اين اماكن عمومي در روزهاي پاياني سال، آغاز شد.

حسين خالقي‎مجد افزود: این بازرسی‌ها بر اساس تصميم‌های كميسيون فرعي مبارزه با قاچاق كالا و ارز شهرستان همدان در خصوص تشديد نظارت بر كيفيت اقلام و مواد مصرفي در آرايشگاه‎هاي زنانه با هماهنگی معاونت غذا و داروي دانشگاه و همکاری مديريت بازرسي اتاق اصناف شهرستان در قالب اكيپ مشترك انجام شد.

وي اظهار کرد: وضع نظافت و پاكيزگي محيط كار، بهداشت ابزار و لوازم كار، بهداشت فردي شاغلان و نيز مجاز بودن مواد آرايشي و بهداشتي مصرفي در اين اماكن توسط اکیپ بازرسی، ارزیابی شد.

خالقي، مدت اجرای این طرح را از 20 بهمن ماه تا پایان سال جاری اعلام کرد و گفت: تاكنون 52 آرايشگاه بازرسی شده‎اند كه در هيچ كدام، مواد و اقلام آرايشي غير مجاز و قاچاق مشاهده نشده است؛ اما  47 قلم مواد آرايشي تاريخ مصرف گذشته کشف شد که توسط كارشناسان در محل امحا شدند و پرونده متخلفان به مراجع قضايي ارجاع شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.