اصفهان؛

حضور تیم تریال اصفهان با هزینه شخصی در کاپ جهانی

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان از حضور تیم دوچرخه‌سواری تریال اصفهان در کاپ جهانی با هزینه شخصی خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کیوان لیمویی گفت : تیم هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان به‌ عنوان نماینده کشورمان کاپ جهانی تریال به میزبانی آلمان، شرکت خواهد کرد که اعزام این تیم 28 اسفند ماه سال جاری خواهد بود و تا دوم فروردین‌ ماه سال آینده نیز به طول خواهد انجامید.

وی افزود: محمدرضا آزادی و فرزین رئیسی به‌ عنوان بازیکن، شاهرخ یوسفی به‌ عنوان مربی و من نیز به‌ عنوان سرپرست این تیم را همراهی خواهیم کرد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان بابیان اینکه این تیم به‌ عنوان نماینده کشورمان در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد، یادآور شد: برای پیدا کردن اسپانسر به‌ منظور تأمین هزینه‌های حضور این تیم در کاپ جهانی تلاش‌های زیادی کردیم اما پس‌ از اینکه تلاش‌ها نتیجه نداد، تصمیم گرفتیم با هزینه شخصی و به نام تیم هیئت در این مسابقات حضور پیدا کنیم.

وی اصفهان را مهد تریال کشور دانست و گفت: آزادی و رئیسی دو ورزشکار اصفهانی در رشته تریال سرآمد کشوری هستند و سایر بازیکنان با اختلاف نسبت به آن‌ها در رده‌های بعدی قرارگرفته‌اند.

لیمویی با بیان اینکه دعوت‌نامه شرکت در این مسابقات ارسال شده است، بیان کرد: به دلیل عملکرد خوب این دو ورزشکار، حضور در یک کاپ جهانی و رقابت با حریفان سرشناس ضروری به نظر می‌رسید و از این رو زمینه شرکت در این رقابت‌ها فراهم شد.


انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.