استیماچ روی لبه تیغ رژه می رود/ امضای آقای گل جهان روی حکم اخراج مرد کروات

با شکست سپاهان مقابل النصر باز هم وضعیت سرمربی کروات سپاهان بحرانی شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،با 2 گلی که امشب نیلمار و جاناتان پیتروپیا وارد دروازه سپاهان ایران کردند و منجر به شکست 2.0 زردپوشان دیار نصف جهان برابر آبی پوشان دبی شدند ،وضعیت ایگور استیماچ سرمربی کروات مدافع عنوان قهرمانی لیگ ایران روی نیمکت سپاهان بار دیگر بحرانی شد.

سپاهان اصفهان که با سرمربی گری حسین فرکی در پایان هفته یازدهم لیگ با 4 پیروزی،ع تساوی و تنها 2 شکست در فاصله پنج امتیازی صدرجدول قرار داشت پس از آمدن ایگور استیماچ در بازی با نفت تهران از هفته دوازدهم لیگ به برتری 2.1 دست یافت اما در نه بازی بعدی خود با هدایت خواننده و مربی کروات تنها 5 امتیاز به دست آورده و با 25 امتیاز در رتبه یازدهم لیگ قرار دارد.

شاگردان استیماچ در 9 بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل راه آهن، پدیده، استقلال خوزستان، پرسپولیس و ذوب آهن به تساوی دست یافته و برابر گسترش فولاد، فولاد خوزستان، سایپا و تراکتورسازی مغلوب شده اند.

جالب این جا است که سپاهان با سیاه جامگانی که درمنطقه سقوط جای گرفته تنها 5 اختلاف دارد اما فاصله آن ها با استقلال تهران در صدر جدول به 14 امتیاز افزایش یافته است.

از طرفی سپاهان در پای فینال جام حذفی با سرمربی گری استیماچ در ضربات پنالتی مغلوب ذوب آهن شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

سپاهان با این وضعیت بحرانی در لیگ پا به لیگ قهرمانان گذاشت و دیدار رفت با النصر امارات آخرین فرصت استیماچ تلقی می شد اما پیروزی 2.0 و نمایش خوب نماینده کشورمان در آن دیدار استیماچ را تا حدودی به ساحل آرامش رساند اما با شکست امشب زردپوشان دیار نصف جهان بار دیگر استیماچ روی لبه تیغ قرار گرفت و شکست احتمالی خانگی مقابل صبای قم در هفته 22 لیگ را باید پایان کار مرد کروات در اصفهان دانست.

به هرحال باید تا یک شنبه 16 اسفند به انتظار ماند و دید که آیا علی دایی حکم اخراج استیماچ را امضا می کند یا خیر؟

انتهای پیام/
برچسب ها: استیماچ ، سپاهان ، النصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار