دست خالی مظلومی و لشگر مصدومان استقلال

سرمربی آبی پوشان پایتخت برای دیدار جمعه مقابل راه آهن با دست خالی به میدان می‌رود اما شاید حضور یک هافبک جوان و عادل شیحی بتواند تا حدی نیازهای او را بر طرف کند.

دست خالی مظلومی و حضور یک هافبک جوان
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جمعه هفته جاری 14 اسفند آبی پوشان پایتخت به مصاف تیم راه آهن می‌روند و این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود. با توجه به مصدومانی که استقلال دارد دست پرویز مظلومی سر مربی آبی‌ها تا حد زیادی بسته است.

استقلال در مصاف با راه آهن امید ابراهیمی، مهم‌ترین مهره کلیدی میانه میدان خود را همراه حنیف عمران‌زاده مدافع مرکزی این تیم به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

آبی‌ها همچنین نمی‌توانند از یعقوب کریمی در این دیدار در سمت چپ تیمشان استفاده کنند چرا که او مصدوم است. وضعیت چند بازیکن آبی پوش دیگر نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد  چرا که هر کدام از آن‌ها به نحو ی با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند.

علیرضا رمضانی یکی از آن بازیکنانی است که بعد از مصدومیتش، تنها یک جلسه در تمرینات گروهی شرکت کرده و یکی دیگر از این بازیکنان جابر انصاری است که در تمرین‌های اخیر آبی پوشان حضور نداشته اما مظلومی امیدوار است جابر با تلاش کادر پزشکی به بازی راه آهن برسد. هرچند اگر این اتفاق هم رخ دهد او از شرایط مسابقه و تمرینات کمی دور شده است.

این مساله شامل وضعیت روزبه چشمی هم می‌شود. چشمی هم در تمرینات اخیر استقلال به دلیل مصدومیت غایب بود اما استقلالی‌ها به حضور در بازی روز جمعه امیدوارند. با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است روزبه چشمی و جابر انصاری که طی روزهای گذشته در دو نوبت تمرینات فیزیوتراپی را انجام می‌دادند امروز در تمرین آبی‌ها حاضر شوند تا نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال تست‌های لازم را از آن‌ها بگیرد. بنابراین این دو بازیکن امروز تحت نظر پزشک تیم قرار می‌گیرند و در صورت تایید می‌توانند در بازی  جمعه آبی پوشان را همراهی کنند.

آخرین بازیکنی که حضورش در مقابل بازی با راه‌ آهن با ابهام روبروست خسرو حیدری است. این بازیکن در تمرین‌های گروهی استقلال شرکت نکرده و در روزهای اخیر تنها به انجام تمرینات انفرادی پرداخته و احتمال دارد مظلومی درباره وی هم ریسک نکند و از حیدری تنها در نیمه دوم بازی استفاده کند. با این حال عادل شیحی بازیکن مراکشی آبی پوشان با صادر شدن ITC خود می‌تواند در بازی مقابل راه آهن آبی‌ها را همراهی کند. البته این احتمال وجود دارد که مظلومی به دلیل بازیکنان مصدومی که دارد از میلاد شعبانلو هافبک جوان خود استفاده کند و این بازیکن برای نخستین بار در یک بازی رسمی برای تیمش به میدان برود.

با توجه به این شرایط باید منتظر ماند و دید وضعیت نهایی مصدومان آبی پوش و نظر سرمربی برای اینکه کدام یک از بازیکنان در ترکیب روز جمعه قرار گیرند چه خواهد بود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار