کرمان؛

اعتراف سارق 8 ساله به 5 فقره سرقت در كرمان

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان از دستگيري يک سارق خردسال مغازه موبايل فروشي که از طريق کانال کولر اقدام به سرقت کرده بود خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از كرمان،سرهنگ عبدالعلي روانبخش گفت: در پي وقوع يک فقره سرقت از مغازه موبايل فروشي در حوزه استحفاظي كلانتري 11، دستگيري عامل يا عاملان سرقت را در دستور کار مأموران کلانتري قرار گرفت.

وي افزود: تيم تجسس كلانتري 11 با استفاده از يک سري اقدامات اطلاعاتي و کار پليسي توانستند سرنخ هايي از سارق که يک پسر 8 ساله بود پيدا کنند.

وي خاطر نشان كرد: ماموران انتظامي با بدست آوردن مشخصات سارق به كنترل محل سکونت وي پرداختند و سرانجام با کسب اجازه از مقام قضايي وي را در محل دستگير و در بازرسي از منزل وي چندين دستگاه موبايل مسروقه را کشف كردند.

وي تصريح كرد: اين پسر 8 ساله که در رويارويي با شواهد موجود چاره اي جز بيان حقيقت نداشت، علاوه بر سرقت از مغازه موبايل فروشي از طريق کانال کولر به 4 فقره سرقت موبايل ديگر نيز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان از مغازه داران خواست که در جهت پيشگيري از سرقت، تجهيزات امنيتي جديد مانند دوربين هاي مداربسته و سيستم هاي هشدار دهنده يا بازدارنده را مورد استفاده قرار دهند.

انتهاي پيام/ی

برچسب ها: سارق ، موبایل ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار