ایلام؛

آغاز پرداخت تسهیلات خسارت به سیل زدگان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: پرداخت تسهیلات خسارت به سیل زدگان این استان از شنبه هفته آینده آغاز می شود.

آغاز پرداخت تسهیلات خسارت به سیل زدگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  پولادی اظهار داشت : کار ارزیابی و تشکیل پرونده خسارت دیدگان سیل اخیر در استان انجام شد اما تعدادی از بانک ها در زمینه پرداخت خسارت های بیش از 60 میلیون ریال به دلیل ناهمخوانی با بخشنامه های داخلی خود با مشکل مواجه بودند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: در بررسی های اولیه 18 هزار واحد مسکونی در استان ایلام دچار خسارت شده بودند اما با اعزام کارشناسان برای 15 هزار و 500 واحد نوع و میزان خسارت مشخص شد.

پولادی با بیان اینکه برای این تعداد واحد یک هزار و 500 میلیارد ریال خسارت برآورده شده است، افزود: برای تعمیرات مسکن بین 40 تا 80 میلیون ریال و برای احداث مسکن در مناطق شهری و روستایی به ترتیب 200 و 300 میلیون ریال تسهیلات پرداخت خواهد شد.

وقوع سیل آبان ماه امسال در این استان به ویژه در شهر ایلام، بیش از 10 هزار میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی، زیرساخت ها، 20 هزار واحد مسکونی، تجاری و صنعتی و یک هزار دستگاه خودرو در استان ایلام خسارت وارد کرد.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: تسهیلات ، خسارت ، پرداخت ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.