کرمان؛

آغاز جشن نیکوکاری در مدارس کرمان

مراسم نمادین جشن نیکوکاری صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین استان کرمان در مدرسه غیردولتی ریحانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان  گفت: امسال ۷۷۸ پایگاه جمع آوری کمک های دانش آموزی در مدارس استان راه اندازی می شود.

حمید کریمیان زاده با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری نشان از صداقت، لیاقت و صفای باطن دانش آموزان دارد ، افزود: مدارس یکی از بهترین مکان‌های در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری هستند.

وی با بیان اینکه حضور دانش آموزان در جشن نیکوکاری موجب ترغیب و تشویق دیگران می شود،افزود: جشن نیکوکاری پیام‌های متعددی برای آحاد جامعه دارد و افرادی که دارای تمکن مالی هستند می توانند در این جشن ها شرکت کنند و با یاری و کمک خود لبخند را بر لبان نیازمندان شکوفا کنند.

کریمیان زاده با اشاره به اینکه خانواده های محروم و نیازمندی در این استان وجود دارد خاطر نشان کرد: محرومیت تنها در مناطق جنوب استان دیده نمی شود بلکه در همین شهر کرمان نیز بسیاری از خانواده ها هستند که به نان شب محتاجند که باید به یاری این قشر آسیب‌پذیر بشتابیم.

 در حاشیه این آیین نیز بازارچه خیریه غذا با عنوان دست های سبز دعا و غرفه فروش کتاب و ملزومات آموزشی توسط دانش آموزان مدرسه غیردولتی ریحانه دایر شد که در این بازارچه انواع غذاها توسط دانش‌آموزان طبخ و برای کمک به دانش آموزان بی سرپرست ونیازمند فروخته می شوند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: جشن ، مدارس ، محروم ، نان شب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.