ولیئی در گفت‌و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برگزاری نمایشگاه دست‌آورد مددجویان کمیته امداد در زیر گذر ولیعصر(عج)

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)استان تهران از برگزاری نمایشگاه دست‌آورد‌های افرادتحت پوشش کمیته امداد در زیرگذر ولیعصر(عج)،خبر داد.

برگزاری نمایشگاه دست‌آورد مددجویان کمیته امداد در زیر گذر ولیعصر(عج)محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران در گفت‌و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد، اظهار داشت: یکی از اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجاد اشتغال و توانمند سازی خانواده‌های تحت پوشش است به همین منظور هر ساله آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای مددجویان کمیته امداد برگزار می‌شود.

وی افزود: در سال جاری 10 هزار نفر از مددجویانی که دارای استعداد و زمینه ایجاد شغل بودند از کلاس‌های فنی حرفه‌ای و اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استفاده کرده اند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران بیان داشت: در 10 ماهه ابتدای سال بیش از سه هزار طرح اشتغال پایدار با بودجه 38 میلیارد و صدمیلیون تومان توسط کمیته امداد آغاز شده است.

ولیئی با اشاره حمایت کمیته امداد از مددجویان در زمینه فروش محصولات، گفت: همزمان با سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در روز 14 اسفند ماه، نمایشگاه از توانمندی و فعالیت‌های مددجویان به مدت یک هفته در 60 غرفه در زیر گذر متروی چهار راه ولیعصر(عج) برگزار خواهد شد که شهروندان می توانند با هدف تقویت تولیدات داخلی و کمک به اقتصاد مقاومتی مایحتاج خود را از این نمایشگاه تهیه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار