رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)استان تهران گفت:تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداداستعدادیابی و روانه بازارکار می شوند.

تمامی مددجویان کمیته امداد استعدادیابی می شوند/خرید1000واحد مسکونی برای مددجویانمحسن ولئیی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با برنامه های این نهاد حمایتی در سال 95، اظهار داشت: برنامه های سال 95 کمیته امداد امام خمینی (ره) برسه محور توسعه مشارکت های مردمی، اصلاح صندوق های صدقات قدیمی و استفاده از فن آوری های نوین وتوسعه صندوق های صدقات الکترونیکی استوار است.

وی افزود:در سال جدید زمینه سازی برای اصلاح و افزایش ضریب امنیت صندوق های قدیمی در دستور کار جدی کمیته امداد است تا کمتر مورد دستبرد قرار گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران بیان داشت: در سال 95 سرمایه گذاری در حوزه مسکن مددجویان 5 برابر سال 94 در نظر گرفته شده است و قصد داریم امسال 1000واحد مسکونی را برای مددجویان احداث، تعمیر و خریداری کنیم.

ولئیی در رابطه با افزایش همکاری با دیگر موسسات خیریه گفت:در نظر داریم افراد نیازمند حمایت را که از سوی موسسات خیریه معرفی می شوند را تحت پوشش قرار داده و همکاری با این موسسات را تا 50 درصد افزایش دهیم.

وی تصریح کرد:یکی دیگر از اهداف کمیته امداد در سال جدید استعداد و نیازسنجی خانواده های تحت پوشش است و تمام 70 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد در ابتدای سال در این طرح استعداد یابی می شوند تا به خانواده هایی نیازمند حمایت دائمی هستند کمک شود و خانواده های که قادر به کار هستند با ایجاد اشتغال از پوشش کمیته امداد خارج شوند.

رئیس کمیته امداد استان تهران گفت: این نیاز سنجی و استعداد یابی در ماههای ابتدایی سال با مراجعه به در منازل مددجویان انجام می شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۲ فروردين ۱۳۹۵
کمیته امدا فقط بهانه ی خوبی برای اختلاس و بالا کشیدن اموال مردمه وگرنه دلیلی نداره این همه کارمندو تشکیلات را معطل کنیم برای دادن 30000 تومان مستمری ماهیانه به یک خانواده فقیر !
خب این حمایتو دولت خودش مستقیما در اختیار مددجوها قرار بده ( در کارت یارانشون واریز کنه) و هزینه های جانبی را کاهش داده تا با بودجه بیشتری به فقرا خدمات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
دولت باید به همه فقرا مستمری ماهیانه پرداخت کنه تا بیش از این دچار آسیب های اجتماعی قرار نگیرن
آخرین اخبار