کرمان؛

بوی بهار در بازار کرمان/ آغاز نمایشگاه بهاره از18اسفند

معاون بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت ،معدن وتجارت کرمان گفت: از 20اسفندماه فروش فوق العاده ویژه ایام نوروز در فروشگاه های بزرگ زنجیره ای کرمان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مصطفی زریسفی با اشاره به آماده سازی واحدهای صنفی داووطلب برای حضور در نمایشگاه بهاره اصناف کرمان گفت: همزمان با فروش فوق العاده در فروشگاههای زنجیره ای نظیر رفاه، حاج خلیلی، فایتون، سپه ، معلم و..نمایشگاه دائمی کرمان در جاده کرمان –باغین نیز با 150غرفه ویژه نوروز گشایش می یابد که زمان برگزاری این نمایشگاه 18تا24اسفندماه است.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی زیادی خواستارحضور در طرح فروش فوق العاده هستند افزود: با توجه به اشباع بازار کالا به نظر می رسد هیچ کمبودی دراستان نداشته باشیم ونیاز است به سمت کیفیت بخشی کالا برویم.

زریسفی خاطرنشان کرد: فروش فوق العاده فروشگاه ها در سطح استان از 20اسفند تاپایان سال برقرار خواهد بود.

وی از برپایی نمایشگاه متمرکز بهاره برای برخی شهرستان های نظیر ریگان وقلعه گنج خبرداد وگفت: برخی شهرستان ها نظیر سیرجان، زرند ورفسنجان نیز فروش فوق العاده را در فروشگاه های بزرگ خواهند داشت.

معاون بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت،معدن وتجارت کرمان با تاکید برکنترل تورم در بازار کالا اظهار کرد: تنوع کالا امسال بهتر از سال قبل و در خصوص کاهش قیمت نیز مقرر شده است 15درصد زیر قیمت بازار فروش اجناس در طرح فروش فوق العاده باشد.

زریسفی ازکفایت میوه در بازار استان خبرداد وگفت: تهیه وتوزیع میوه شب عید با اتحادیه تعاون روستایی و جهادکشاورزی است اما در خصوص نرخ گذاری میوه سازمان صنعت ومعدن نیز موثر است.

وی تاکید کرد: میوه به حد وفور در تمام سردخانه های کشور واستان موجود است وقیمت آن نیز امسال متناسب و با توجه به فراوانی محصول احتمال گران فروشی پایین است.

این کارشناس اقتصاد استان تصریح کرد: پیش بینی می کنیم با توجه به فراوانی محصول امسال با مازاد میوه در سطح استان وکشور روبرو شویم.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار