ساری،

صدا و سیمای مازندران در مسیر توسعه

38 طرح فنی ، پژوهشی و تولیدی امروز با حضور معاون امور مجلس و استانهای رسانه ملی در ساری بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، 20 فرستنده تلویزیونی،20 سامانه دیجیتال،5 ایستگاه ماهواره ای ، سیگنال رسانی امن زمینی بر بستر فیبر نوری، آرشیو دیجیتال، بازسازی واحد سیار و چند مستند و تله فیلم در این مراسم بهره برداری و رونمایی شد.

معاون امور مجلس و استان های سازمان صدا و سیما در این مراسم با بیان اینکه رسانه ملی هیچ گاه از شئونات زندگی فردی و اجتماعی مردم جدا نشده است گفت: وظیفه رسانه ملی گسترش مانور قدرت سیاسی نظام در عرصه بین المللی است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم افزود: رسانه های غربی با به راه انداختن جنگ رسانه ای تلاش دارند چهره ای غیر واقعی از ایران به نمایش بگذارند.

وی گفت: در این جنگ رسانه ای ، همه رسانه های غربی و صهیونیستی در یک طرف و رسانه اخلاق محور جمهوری اسلامی ایران در طرف دیگر است.

معاون امور مجلس و استان های رسانه ملی با بیان اینکه کشورهای غربی در تحریم های ناجوانمردانه خود، نه تنها زندگی افراد بلکه توسعه فنی رسانه ملی را نیز هدف قرار داده بودند افزود: متخصصان کشورمان با دانش بومی و توسعه سیگنال های زمینی نیاز به انتقال سیگنال از ماهواره ها را برطرف کردند.

مدیر کل صدا و سیما مرکز مازندارن نیز در مراسم بهره برداری از این طرحها گفت: ضریب بهره مندی مردم مازندران از شبکه های دیجیتال با افتتاح این طرحها از 79 درصد به 89 درصد افزایش یافت.

علی صادق مقدسی افزود: ایستگاههای ماهواره ای در مناطق کوهستانی و بدون پوشش شهرستانهای ساری، نکا، نور و بهشهر بهره برداری شد.

وی گفت: سامانه های دیجیتال نیز در شهرهای ساری، بهشهر، نکا، سوادکوه، آمل، نور، نوشهر، تنکابن و رامسر بهره برداری شد تا مردم این شهرها تصاویری با کیفیت مناسبتر دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.