بجنورد؛

فروش فوق العاده بیش از 450 واحد صنفی خراسان شمالی

452 واحدصنفی برای فروش فوق العاده نوروزی در خراسان‌شمالی اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی با اعلام آغاز به کار این واحدها گفت: 150واحد تولیدی و اصناف در بجنورد، 100 واحد در شیروان و در شهرهای کوچک استان هم 20 تا 60 واحد برای فروش فوق العاده نوروزی اعلام آمادگی کرده اند.

یحیی نیکدل افزود: بیشترین واحدهای صنفی در حوزه پوشاک و کیف و کفش و در نهایت خواربار و ارزاق عمومی فعال خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی با اشاره به نقش نظارتی این سازمان هم گفت: مرحله دوم از طرح نظارت بر تنظیم بازار نوروز که از 15 اسفندماه آغاز می شود، تا 15 فروردین 95 ادامه خواهد یافت.

نیکدل از فعالیت 50 بازرس اداره نظارت و بررسی و270 بازرس افتخاری در این ایام هم خبر داد و گفت: گشت های مشترک این سازمان برای نظارت مستقیم بر عملکرد واحدهای صنفی و غیرصنفی در ایام نوروز، با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف٬ دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت محیط، معاونت غذا و دارو، اداره کل حمل و نقل، اداره اماکن، نیروی انتظامی و سازمان جهاد کشاورزی انجام می شود.

از 15 اسفند تا 15فروردین ( از ساعت هفت و 30 صبح تا ساعت 22 ) تلفن 124 آماده پاسخگویی به شهروندان، زائران، مسافران و گردشگران است و از ساعت22 شب تا هفت و 30 صبح هم به صورت پیامگیر، آماده دریافت شکایات اقتصادی است.

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.