بجنورد؛

قاچاق 15 میلیارد دلاری کالا در کشور

سالانه 15 میلیارد دلار کالا در کشور قاچاق می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی با بیان اینکه 15 میلیارد دلار قاچاق در کشور وجود دارد ، گفت : در بحث مبارزه با قاچاق کالا معایب و مشکلات زیادی وجود دارد که این باعث نفوذ پول‌های کثیف ناشی از قاچاق کالا می‌شود.

علیرضا جمشیدی افزود : در 9 ماه گذشته 2 هزار و 500 پرونده قاچاق وارد شعب تعزیرات استان با 17 میلیار ریال محکومیت شد.

وی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی در سالن اجتماعات دادگستری استان افزود : 2 میلیون 200 هزار صنف در کشور وجود دارد که 750 هزار صنف بدون پروانه هستند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اهتمام سازمان تعزیرات برای برخورد با کالای قاچاق تصریح کرد: از این‌رو اخیرا طرحی را آغاز کرده‌ایم و 20 روز به اصناف فرصت دادیم تا کالاهای قاچاق را از بازار جمع‌آوری کنند.

وی همچنین با اشاره به طرحی در خصوص ارائه و ثبت شکایات مردم از طریق فضای مجازی خاطر نشان کرد: این طرح در دستور کار تعزیرات حکومتی بوده و باعث صرفه‌جویی در وقت مردم برای ارائه و ثبت شکایت خواهد شد.

در این مراسم از زحمات ایرج عزیزی مدیر کل سابق تعزیرات حکومتی استان قدردانی و موسوی به عنوان مدیر کل جدید اداره تعزیرات حکومتی خراسان شمالی منصوب شد

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.