اردبیل؛

انتخاب روستای فولادلوقویی بیله‌سوار" به عنوان روستای دوستدار کتاب در کشور

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: براساس ارزیابی‌های انجام شده روستای فولادلوقویی بیله‌سوار به عنوان روستای دوستدار کتاب در سطح کشوری انتخاب و معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر طوبی در جلسه بررسی راهکارهای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخولنی در روستاهای استان اردبیل اظهار داشت: براساس ارزیابی‌های انجام شده روستای فولادلوقویی بیله‌سوار به عنوان روستای دوستدار کتاب در سطح کشوری انتخاب و معرفی شد.

وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور بیان کرد: در این جشنواره که دبیرخانه آن واقع در تهران بوده 800 روستا و مناطق عشایری از سراسر کشور برنامه‌ها و طرح‌های خود را ارسال کردند تا روستاهای دوستدار کتاب معرفی شوند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل افزود: دبیرخانه جشنواره از بین آثار و برنامه‌های ارسال شده 10 روستا را براساس ارزیابی‌های انجام شده و بعد از چندین مرحله داوری به عنوان روستاهای دوستدار کتاب معرفی کرد که روستای فولادلوقویی بیله‌سوار نیز جزو این 10 روستا بود.

طوبی با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در روستاهای استان اردبیل تصریح کرد: باید در این زمینه تلاش همه‌جانبه‌ای به ویژه از سوی دهیاری و شوراهای روستایی را شاهد باشیم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر در حوزه توسعه فرهنگ مطالعه در روستاها دست یافته و زیرساخت‌های فرهنگی این مناطق را تقویت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.