اردبیل؛

سفر کاروان سفرنامه سلامت به استان اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل از حضور کاروان سفرنامه سلامت سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور در شهرهای مختلف استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهرام غیبی افزود: کاروان سفرنامه سلامت سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور با هدف ارائه خدمات‌رسانی به اقشار مختلف استان اردبیل اعم از خدمات درمانی و پیراپزشکی با حضور پزشکان متخصص و داوطلب جمعیت استان اردبیل ارائه خدمات می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این کاروان دندان‌‌پزشکان، چشم‌پزشکان و روان‌پزشکان به صورت رایگان خدمات ارائه کرده و از 15 تا 17 اسفندماه با حضور مسئولان و هنرمندان کشوری و استانی در شهرهای اردبیل، نیر و گرمی اجرا می‌شود.

غیبی با بیان اینکه مراسم آغاز طرح به صورت زنده از شبکه یک سراسری سیما پخش می‌شود، گفت: در شهرستان اردبیل روز شنبه این کاروان از ساعت 14 تا 18 در محل پارک جنب شهرداری، محله سلمان‌آباد حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: در شهرستان نیر 16 اسفندماه این کاروان از ساعت 14 تا 18 در محل پارک شهرداری نیر و 17 اسفندماه نیز کاروان سفرنامه سلامت در گرمی از ساعت 14 تا 18 عصر در محل فضای سبز مقابل جمعیت هلال‌احمر شهرستان گرمی حاضر شده و به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.