کرمانشاه؛

تدوین سند توسعه شهرستان‌های استان کرمانشاه تا خرداد ماه 95

استاندار کرمانشاه بر ضرورت تدوین سندتوسعه شهرستان‌های استان تاکید کرد و گفت: این سند باید با توجه به اولویت‌ها و پتانسیل‌ها و مبتنی بر نیازهای هر شهرستان تدوین شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛اسدالله رازانی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمانشاه گفت: سند توسعه شهرستان‌ها به دنبال این است که طرح‌ها، برنامه‌ها و طرح های اولویت‌دار هر شهرستان یا منطقه را شناسایی کرده و کار کردن در حوزه شهرستان‌ها را هدف‌دارتر کند.

وی خواستار تدوین سند توسعه شهرستان‌ها تا خردادماه سال آینده شد و از مسئولین خواست تا در تدوین این سند مدل‌های موفق دیگر استان‌ها را در نظر داشته باشند.

رازانی در ادامه با بیان اینکه در دهه‌های گذشته استان‌هایی مثل خوزستان، تبریز و اصفهان رقیب استان کرمانشاه بودند، گفت: توسعه این استان‌ها و پیشی گرفتن آنها از ما نیاز به تدوین سند توسعه استان کرمانشاه را ضرورت می‌بخشد، در غیراینصورت چه بسا استان‌هایی که در گذشته قابل مقایسه با استان کرمانشاه نبودند نیز در آینده گوی سبقت را از استان کرمانشاه بربایند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه با توجه به کمبود اعتبارات توزیع منابع بین طرح‌ها و پروژه‌ها بر اساس اولویت‌ها صورت می‌گیرد،گفت:اختصاص پیدا نکردن بودجه به یک طرح و برنامه فرهنگی دلیل بی توجهی مسئولین استان به مسائل فرهنگی نیست و مدیران مربوطه نبایداینگونه وانمود کنند که مسئولین استان به مسائل فرهنگی بی توجهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار