کرمانشاه؛

ایستادگی، هوشیاری و عزم راسخ از اولویتهای برنامه ی کاری نمایندگان

نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی کرمانشاه گفت :ایستادگی، هوشیاری و عزم راسخ باید در اولویت برنامه ی کاری نمایندگان باشد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت اله مصطفی علما در خطبه های این هفته ی نماز جمعه به حضور ملت ایران در پای صندوقهای رای اشاره کرد و گفت : این حضور موجب استحکام و اقتدار نظام شد.
نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی کرمانشاه پیشرفت همه جانبه ی اقتصاد مقاومتی را از تاکیدات مقام معظم رهبر ی دانست و  گفت :نمایندگان باید استعدادهای استان را شناخته و برای شکوفا کردن آنها تلاش کنند.
وی در ادامه گفت : نمایندگان دو مجلس بزرگ خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با الگوگرفتن از زندگی امام راحل و مقام معظم رهبری باید ساده زیستی را الگو قرار دهند.
آیت اله علما  با اشاره به سخنان گهر بار حضرت علی (ع)یاد آور شد: بهترین عمل عملی است که رنگ و بوی خدایی داشته و با نیت خدایی انجام شود.
آیت اله علما با یاد آوری 14 اسفند ماه سالروز تاسیس کمیته ی امداد افزود :  این امر نشانه ی نگاه ویژه ی امام خمینی (ره) به فقرا و مستضعفان است.
نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی کرمانشاه  به آغاز هفته نیکوکاری از 14 تا 20 اسفند ماه  هم اشاره کرد و گفت: یاری رساندن به مستمندان  از اقدامات ماندگاری است که به زندگی انسان رنگ و بوی الهی می دهد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.