شیراز؛

انتخابات هفتم اسفندماه نشانه کامل مردم سالاری

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: با حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد و پیروز اصلی این انتخابات مردم بودند.

انتخابات هفتم اسفندماه نشانه کامل مردم سالاریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز : آیت الله اسدالله ایمانی ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات، رای خود را به صندوق ریختند و این حضور حماسی مردم می طلبد خدمات صادقانه ای به آنها انجام شود.

وی افزود: این مردمی که هر وقت نظام به آنها احتیاج دارد آنها آمده اند، مسئولین باید به این مردم خدمت بی مزد و منت داشته باشند. وظیقه آنها است در مقابل مردم خدمات صادقانه را به خوبی انجام دهند.

امام جمعه شیراز از اقشار مختلف مردم برای مشارکت در جشن نیکوکاری و کمک به نیازمندان دعوت کرد.

آیت الله اسدالله ایمانی با اشاره به 15 اسفندماه و روز درختکاری، مسئله فضای سبز را موضوعی جدی دانست و افزود: فضای سبز، جنگل و منابع طبیعی از ضروریات زندگی بشر محسوب می شود و از اقتصاد و فرهنگ مهم تر است. 

وی سالگرد ارتحال ملکوتی مرجع عالیقدر آیت الله العظمی فاضل لنکرانی و سالگرد شهادت عالم مجاهد حضرت آیت الله شهید ربانی و همچنین ارتحال ملکوتی و عروج آسمانی مرحوم آیت الله واعظ طبسی، تولیت مطهر حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا را تسلیت گفت.


انتهای پیام/ ا 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.