اصفهان؛

مرحوم پرورش در تلاطم‌ها و نوسانات سیاسی روزگار نلغزید

ارتباط با خدا و قرآن باعث شد که ایشان در صف مبارزه قرار گیرد و تا آخر پایدار بماند و در این تلاطم و نوسانات سیاسی روزگار نلغزد و صراط مستقیم را از دست ندهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان  دیشب در سومین سالگرد ارتحال مرحوم استاد سید علی‌اکبر پرورش اظهار کرد: کل ارزش‌های اسلام در سه ارزش تقوا، علم و جهاد خلاصه‌ شده که این سه ارزش پشتوانه همه ارزش‌های اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید حسین بهشتی‌نژاد افزود: رمز محبوبیتی که استاد پرورش در بین خیل عظیم جوانان و مردم داشتند در ارتباط با پروردگار بود چرا که خداوند محبت و مودت آن‌هایی را که ایمان راسخ دارند و پای‌بند به اعمال صالح هستند به زودی در دل‌ها قرار می‌دهد.

کارشناس مسائل دینی گفت: پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت ارتحال استاد پرورش بسیار جامع بود و این سخن‌ها روی حساب و محاسبهٔ دقیق الهی است و آن تابلویی که آقای پرورش هفتاد سال حرکت داد همان تابلوی سه ارزش متعال است که پشتوانه ده‌ها ارزش کلیدی است.

بهشتی‌نژاد عنوان کرد: ارتباط با خدا و قرآن باعث شد که ایشان در صف مبارزه قرار گیرد و تا آخر پایدار بماند و در این تلاطم و نوسانات سیاسی روزگار نلغزد و صراط مستقیم را از دست ندهد.

وی بیان کرد: حرکت‌های استاد پرورش همیشه به‌ گونه‌ای بود که حالت الگو داشت چرا که وی با قران مانوس بود و قرآن آن‌قدر همت انسان را بالا می‌برد که می‌تواند قله‌ها را فتح کند و الگو شود چرا که آدم‌های کم‌همت به‌جایی نمی‌رسند.

بهشتی‌نژادبا اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت ارتحال مرحوم سید علی‌اکبر پرورش، گفت: مقام معظم رهبری در توصیف استاد پرورش این‌گونه بیان کردند که مرحوم استاد سید علی اکبر پروش اعظم عمر پربرکت خود را صرف کادر سازی و تربیت نیرو در جامعه کرد و وی توانست در لحظه‌ لحظه عمر خود تأثیرگذار باشد و از دیگر توصیفات مقام معظم رهبری در خصوص آقای پرورش لهجه ساده و در خدمت ترویج دین و انقلاب بودن وی بود.

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پایان اظهار کرد: از ویژگی‌های دیگر استاد پرورش می‌توان به دل با اخلاص ایشان اشاره کرد که این گوهر اخلاص گوهر کم‌یابی است و البته حسن خلق وی به عنوان یک فرد انقلابی و پناه جوانان، بالاترین سرمایه است و همین می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.