ساری،

مناطق بکر محمودآباد مقصد بی بدیل گردشگران نوروزی

گردشگران نوروزی از جاذبه های بکر و کم نظیر محمودآباد دیدن کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، فرماندار شهرستان محمودآباد با اشاره به نزدیکی این شهرستان به پایتخت و جاذبه های منحصر به فرد طبیعی جنگل و دشت و دریا و سواحل ماسه ای کم نظیر از گردشگران و مسافران نوروزی خواست تا برای گذران تعطیلات عید به محمود آباد سفر کنند.

یوسف پور گفت: ستاد تسهیلات سفر این شهرستان با استفاده از ظرفیت تمام دستگاهای اجرایی آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.

رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان محمودآباد به ظرفیت خوب گردشگری در این شهرستان ساحلی اشاره کرد و افزود: دریای نیلگون خزر، وجود بیش از 33 کیلومتر ساحل ماسه ای منحصر به فرد، 7 منطقه نمونه گردشگری ساحلی و جنگلی از جاذبه های این شهرستان است.

وی افزود: استراحتگاه قوهای مهاجر آوازه خوان، دامگاه های سنتی شکار پرندگان مهاجر، مراکز صید و صیادی و ماهیگیری، مجتمع آموزشی – ورزشی و تفریحی نفت و ارشاد ، بازار ماهی فروشان، مراکز عرضه صنایع دستی، بیش از 14 منطقه طرح سالمسازی دریا، واحد های اقامتی (هتل، متل و پلاژ) آثار تاریخی و آبندان ها و رودخانه های حاشیه شهر و روستا و بسیاری از جاذبه های بی بدیل جنگل و دشت و شالیزار، این شهرستان را به یکی از پر جاذبه ترین شهرهای شمالی کشور تبدیل کرده است.

شهرستان محمودآباد با 500 کیلومتر مربع وسعت و 96 هزار تن جمعیت، نزدیک ترین شهر ساحلی شمالی کشور به پایتخت و دارای دو شهر و دو بخش است که از شمال به دریای خزر، از جنوب به شهرستان آمل، از شرق به شهرستان فریدونکنار و از غرب به شهرستان نور متصل است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.