پیرموذن در نطق میان دستور:

مجلس دهم با همراهی دولت مطالبات مردم و رشد اقتصادی کشور را محقق کند

نماینده اردبیل گفت: مجلس آتی در کنار دولت مطالبات مردم و رشد اقتصادی کشور را محقق کند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کمال‌الدین پیرموذن در نطق میان دستور امروز صحن علنی مجلس با دفاع از نامزدهای رد صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در کدامین قانون آمده است که به جرم محبوبیت مردمی و اصللاح طلبی علیرغم تأیید کامل مراجع 4 گانه و صرفا با بهادادن به گزارش‌های کذب و واهی اشخاص حقیقی حسود و حقوقی پرونده آبکی ساز مطلق گرای ضد برجام می‌توان حق مسلم کاندیداتوری یک فرد را سلب کرد.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان اعضای بیت امام راحل و چکیده‌های پاکدست انقلاب با نگاه سیاسی رد صلاحیت کرد، گفت: این جانب را به دلیل مخالفت با حرکات گروه‌های خودسر، توهین به هم وطن ترک ایرانی، دفاع جانانه از برجام و اصلاح طلبی، دفاع از حق بانوان و چهره‌های محبوب مردم چون علی مطهری رد صلاحیت کرد.

عضو کمیسیون صنایع معادن با بیان اینکه همه سیاسیون همچون خود علی مطهری محق تأیید صلاحیت بودند اظهار داشت: کدام وجدان پاک است که از رد صلاحیت‌های گسترده، غیرقانونی و سیاسی نامزدهای انتخاباتی که آثار زیانباری در جامعه و خانواده‌های آنان به جا گذاشته غمناک و ناراحت نیست مگر این که حق کشی‌ ‌ها و مظلومیت‌ها شوق و ذوق شهروندان حق طلب تهرانی را در اعطای آرای مثبت به لیست‌های امید دوچندان نکرد؟

پیرموذن با بیان اینکه اعضای محترم شورای نگهبان اشخاص بایستی با ملاک‌ها و معیارها و برابر با موازین قانونی و شرعی قضاوت شوند نه با بینش سیاسی و جناحی، افزود: به راستی اگر در کشوری مبتنی بر مردم سالاری دینی نمایندگان مجلسی چون من و خبرگان رهبری چون انصاری با دارا بودن منزلت و شأن در قانون اساسی نتوانند به استیفای حقوق اساسی خود دست یابند چگونه می‌توان انتظار داشت شهروندان عادی کشور امیدی به رعایت حقوق خود داشته باشند و چه کسی باید حامی این مردم بی‌پناه باشد.

وی با اشاره به اینکه ما نمایندگان مجلس نهم و دهم در صندلی‌هایی تکیه زده‌ایم که روزگاری محل جولوس مدرس‌ها بود اظهار داشت: مدرس گونه بودن ایجاب می‌کند همواره و به موقع از حقوق آحاد ملت و رد صلاحیت‌های محق دفاع کنیم و خلاءهای قانونی نارسایی‌ها را مرتفع نماییم و با اقدمات غیرقانونی مجدانه برخورد کنیم.

پیرموذن گفت: به دنبال حضور پرشکوه مردم در صحنه انتخابات که نتیجه‌ای جز تحکیم پایه‌ های عدالت و اعتدال در امورات کشور ندارد به جاست مجلس آتی در کنار دولت مطالبات مردم و رشد اقتصادی کشور را محقق کند.

نماینده اردبیل گفت: با عنایت به استقبال افکار عمومی و نتیجه انتخابات مجلس در پایتخت، رئیس جمهور کشورمان در دولت دوازدهم مجدد به عنوان رئیس جمهور انتخاب خواهند شد.

پیرموذن در پایان خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس دهم نباید کاری کنند که ملت به این باور برسند که نظر آنان در اعمال حاکمیت نافذ نیست و حرف‌های آنان در مجلس شنیده نمی‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار